کد خبر : 1688794 | 21 خرداد 1399 ساعت 11:03 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

ارایه گزارش غلط به AFC ممنوع شد

حیدر بهاروند برای آخرین بار نامه ای به تیم های لیگ برتری و دسته اولی نوشته و از آنها خواسته تا 9 شهریور تکلیف بدهی ها را روشن کنند.

ارایه گزارش غلط به AFC ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، زمان تعیین شده به این خاطر است که به زودی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد تهران می شوند و مدارک تیم های لیگ برتری و دسته اولی را راستی آزمایی خواهند کرد. پیش تر سازمان لیگ برای همراهی باشگاه های ایرانی به خصوص باشگاه هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند در کنار آنها می ایستاد و در گزارشات ارایه شده به کنفدراسیون فوتبال آسیا سعی می کرد به گونه ای وانمود کند که همه الزامات در حال رعایت شدن است در حالی که گاها واقعیت چیز دیگری بود و به همین بهانه کنفدراسیون فوتبال آسیا سال گذشته فدراسیون فوتبال ایران را به خاطر اطلاعات اشتباهی که در مورد باشگاه های ایرانی داده بود، جریمه نقدی کرد.

 

بر اساس تصمیمی که اینبار هیات رییسه فدراسیون فوتبال گرفته است دوره مماشات با تیم های ایرانی به خصوص تیم های لیگ برتری پایان یافته و سازمان لیگ موظف است اطلاعات تیم های لیگ برتری را همان طور که واقعیت است به کنفدراسیون فوتبال ارایه دهد. البته همان طور که اشاره شد به زودی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد تهران خواهند شد و مدارک تیم های لیگ برتری و دسته اولی را راستی آزمایی خواهند کرد. یکی از مواردی که مورد بحث قرار می گیرد بررسی مدارک مالی باشگاه ها است. همه شکایت های مطرح شده در کمیته تعیین وضعیت از سوی بازیکنان ایرانی مورد بررسی قرار می گیرد. به همین خاطر خاطر بهاروند پیش از اینکه نمایندگان afc وارد تهران شوند این هشدار را به تیم های لیگ برتری و دسته اولی داده که وضعیت خود را روشن کنند.

 

بر اساس تازه ترین تصمیماتی که کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته کمیته مسابقات می تواند مانع از حضور تیم های بدهکار در بازی های لیگ قهرمانان آسیا شود. حتی این اجازه به کمیته مسابقات داده شده که تیم های بدهکار را از حضور در لیگ های داخلی محروم کند. این تصمیمات بدین معنی است که کنفدراسیون فوتبال مالی روی سلامت مالی باشگاه ها تاکید دارد چرا که معتقد است اگر سلامت مالی بازی های لیگ رعایت نشود هرج و مرج و تبانی شکل خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها