کد خبر : 1688805 | 21 خرداد 1399 ساعت 11:58 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات ما نصفه و نیمه برگزار و دنبال می‌شود

سراج: تست ۷ بازیکن صنعت نفت مثبت شد

سرمربی نفت آبادان از نگرانی بازیکنان تیمش بابت مثبت شدن تست برخی از آنها خبر داد.

سراج: تست ۷ بازیکن صنعت نفت مثبت شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تست دوم کرونا از بازیکنان صنعت نفت آبادان، اینبار هفت بازیکن این تیم با پاسخ مثبت مواجه شدند تا نگرانی در اردوگاه این تیم افزایش یابد. بهنام سراج که بعد از کناره گیری دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت می‌کند در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: متأسفانه همین‌طور است. در تست اول 3 نفر بودند که خدا را شکر بهبود پیدا کردند اما در تست دوم مشخص شد 7 نفر دیگر هم مبتلا شده‌اند. اوضاع در خوزستان مناسب نیست و باید انتظار چنین مشکلاتی را داشت. متاسفانه شرایط ما اکنون سخت‌تر از قبل شده است و به‌اجبار نیز تمریناتمان را تعطیل کردیم. متأسفانه شرایط استان خوزستان کماکان قرمز است و این کار ما را سخت‌تر خواهد کرد.

 

او ادامه داد: هفت‌نفری که تست‌شان مثبت شده بود، در قرنطینه به سر بودند، البته باید بگویم این‌ نفرات هیچ علائم ظاهری نداشتند ولی احتمال این‌که نفرات دیگری از تیم به این ویروس مبتلا شده باشند، وجود داشت. فعلاً باید با این شرایط کنار بیاییم، هرچند پا گذاشتن به لیگ برتر با این وضعیت و تمرین نداشتن، سخت است.

 

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این سوال که با این وجود می‌توانند برای شروع مجدد لیگ آماده شوند یا خیر گفت: بعید می‌دانم چون خیلی سخت است چون یک تیم نصف و نیمه را در اختیار دارید و مرتب تمرینات هم تعطیل می‌شود. اما ما همیشه تابع فدراسیون بوده‌ایم و اکنون در چنین شرایطی فدراسیون نیز باید به تیمی مانند صنعت نفت آبادان که به دلیل مشکلات فراوان، تمریناتش را دیر شروع کرد و چند روزی هم تمریناتش به دلیل ابتلای هفت نفر به ویروس کرونا تعطیل کرده، توجه کند و بازی‌های ما را به تعویق بیاندازد. وقتی تمرین نمی‌کنیم با چه آمادگی پا به مسابقات بگذاریم؟ همین‌طوری تیم عقب است اگر فشار بیاوریم بازیکن مصدوم می‌شود، از طرف دیگر کرونا امان ما را بریده است. تیم تا کامل نشود نمی‌توان کارکرد.

 

سراج درخصوص اینکه با این شرایط موافق عدم برگزاری مسابقات خواهد بود گفت: ببینید شرایط اصلاً خوب نیست نه‌تنها خوزستان بلکه تهران هم شرایط خوب نیست برای همین من می‌گویم لیگ تعطیل شود بهتر است. به‌هرحال گفتم ما تابع هستیم و امیدوارم با برگزاری لیگ اتفاقی برای کسی رخ ندهد زیرا اگر اتفاقی بیفتد، آیا می‌توان آن را فراموش کرد و جوابگوی خانواده بازیکنان بود؟ به‌هرحال ما تنها خودمان نیستیم و ممکن است خانواده‌هایمان هم درگیر شوند.

دیدگاه‌ها