کد خبر : 1688856 | 21 خرداد 1399 ساعت 14:37 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیوکاسل به جذب ستاره بارسا نزدیک تر شد

فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا احتمالا به لیگ برتر و باشگاه نیوکاسل منتقل خواهد شد.

نیوکاسل به جذب ستاره بارسا نزدیک تر شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، فیلیپه کوتینیو تابستان گذشته با قراردادی قرضی و بند خرید 120 میلیون یورویی، بارسا را ترک و راهی بایرن مونیخ شد. دوران حضور او در بارسا تنها یک سال و نیم به طول انجامید و او که نتوانسته بود رضایت ارنستو والورده را جلب کند، چاره ای جز جدایی نداشت.

 

 

1492671

 

 

ستاره برزیلی سابق لیورپول، گران ترین خرید تاریخ بارسلوناست ولی نتوانست ارزش هایش را در باشگاه کاتالان به اثبات برساند.

کوتینیو در بایرن نیز چیز خاصی از خود نشان نداد و باشگاه آلمانی بند خرید او را فعال نکرد تا به این ترتیب او در پایان فصل به بارسلونا بازگردد. شایعات زیادی در مورد آینده این بازیکن شنیده می شود از جمله علاقه چندین تیم لیگ برتری.

 

هرچند از اینتر هم به عنوان یکی از تیم های خواهان کوتینیو نام برده می شود ولی به سبب درخشش او در لیورپول، تیم های انگلیسی تمایل بیشتری برای جذب این ستاره برزیلی دارند.

آرسنال، تاتنهام، چلسی، اورتون و نیوکاسل تیم هایی هستند که برای کوتینیو با ایجنت ایرانی او کیا چورابچیان وارد مذاکره شده اند. طبق ادعای فرانس فوتبال در حال حاضر نیوکاسل بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن کوتینیو دارد. او قرار است رهبر پروژه مالک احتمالی باشگاه یعنی بن سلمان پادشاه سعودی باشد.

هنوز شیوه جدایی او از بارسا مشخص نیست و این قضیه می تواند قطعی باشد یا قرضی با بند خرید دائمی. همان فرمولی که بارسا در مذاکره با بایرن پیاده کرد ولی به نتیجه نرسید.

 

 

1502132

دیدگاه‌ها