کد خبر : 1688862 | 21 خرداد 1399 ساعت 16:01 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

با استرس تمرین می‌کنم و به خانه می‌روم؛

قاسمی‌نژاد: خیلی آماده‌ام، اما فوتبال به چه قیمتی؟

وینگر شهرخودرو می‌گوید مربیان می‌توانند شهادت بدهند تا چه اندازه آماده است، اما با این وجود دغدغه سلامتی جامعه را دارد.

قاسمی‌نژاد: خیلی آماده‌ام، اما فوتبال به چه قیمتی؟

امین قاسمی‌نژاد درباره شرایط شهرخودرو به "ورزش سه" گفت: ما در این چند وقت که مجوز تمرینات صادر شد، مستثنی نبودیم، مثل همه تمرین کردیم و با تمرینات خوب کادر فنی بدن‌هایمان به اصطلاح شلاق خورد. فرصت یک ماهه‌ی تمرین به تیم‌ها با این تعطیلی طولانی مدت بسیار کم بود، اما استرس زیرپوستی بازیکنان واقعیتی است که مسؤولان چشم خود را بر آن بسته‌اند.

 

او ادامه داد: اینکه متاسفانه فوتبال ما از لحاظ پروتکل‌های بهداشتی ضعیف است را همه می‌دانیم و اگرچه دلمان برای فوتبال واقعا تنگ شده، اما هر روز برای رفتن به تمرین و بازگشت به خانه بخاطر انتقال بیماری به بازیکنان یا خانواده‌مان ترس و لرز داریم.

 

هافبک شهرخودرو خراسان با بیان اینکه همسر و فرزندم را به مشهد آورده‌ام، ابراز کرد: خدا را شکر تست‌ها نشان می‌دهد که کسی در بین بازیکنان تیم ما مبتلا به کرونا نیست، اما فکر اینکه با تمام رفت و آمدها و حضور عوامل در کنار فوتبال، خدایی نکرده موجب انتقال ویروس شویم، نگران کننده است.

 

1379312

 

قاسمی‌نژاد با اشاره به دریافتی ۷۵ تا ۸۰ درصدی بازیکنان باشگاه شهرخودرو عنوان کرد: سابقه باشگاه شهرخودرو می‌گوید که چک آقای حمیداوی یعنی پول و بازیکنان ما که اکثرا خرج دو، سه خانواده را می‌دهند، پس از دریافت چک‌ها اکنون نگرانی مالی‌ای مثل خیلی از بازیکنان لیگ ندارند. به دلیل این حسن نیت مالک باشگاه واقعا باید از ایشان تشکر کنم.

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه موضع بازیکنان شهرخودرو با باشگاه در تعطیلی لیگ یکی است یا خیر؟ گفت: غیر از این نبوده و نیست. ما می‌دانیم که همه مردم منتظر هستند فوتبال شروع شود، اما فوتبال به هر قیمتی درست نیست. فدراسیونی که می‌گوید بازی کنید، خودش چه کمکی برای راحت شدن خیال بازیکنان از مبتلا نشدن به فوتبال کرده است؟ به خدا ما هم دلمان برای فوتبال تنگ شده و اگر از مربیان هم بپرسید به شما می گویند که مثلا خود من الان چقدر آماده‌ام.

 

وینگر شهرخودرو یادآور شد: از این طرف و آن طرف می‌شنویم که تست بازیکنان در خیلی از تیم‌ها مثبت شده و دارای بیمار هستند؛ این اتفاق خیلی ترسناک است. الان ما مسابقه‌ی رودررو با گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان داریم؛ اگر آنها تست‌شان منفی اما ناقل باشند، سلامت و آینده ما چه می‌شود؟ امیدوار هستم هرچه زودتر تصمیم درستی گرفته شود. باید بپذیرند که امکانات ما اصلا در حد اروپا و حوزه‌ی خلیج فارس نیست. الان هیچ‌کس حاضر نیست که به مشهد بیاید و حتی یک مسابقه تدارکاتی که تحت کنترل است با ما انجام دهد.

دیدگاه‌ها