کد خبر : 1688885 | 21 خرداد 1399 ساعت 17:30 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام رونالدو از گیگز پس از هت تریک برای منچستر

رایان گیگز اسطوره منچستریونایتد در مورد درگیری فیزیکی ای که با رونالدو در یونایتد داشت صحبت کرد.

انتقام رونالدو از گیگز پس از هت تریک برای منچستر

به گزارش "ورزش سه"؛ کریستیانو رونالدو سال 2003 و زمانی که 18سال داشت، از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست اما یکی دو سال اول برای او اوضاع چندان خوب پیش نرفت. او با برخی بازیکنان بزرگ و مطرح این تیم مشکلاتی داشت چرا که او را در رختکن به باد تمسخر می گرفتند.

برخی بازیکنان همچون رود فن نیستلروی نیز در رختکن بخاطر تک روی های رونالدو در جریان بازی، با وی درگیر می شدند که باعث به گریه افتادن او می شد. بازیکنان کمی بودند که به حمایت از رونالدو در رختکن بپردازند. رونالدو به خصوص با رایان گیگز در تنش بود و حتی ستاره ولزی یک بار تا مرز درگیری فیزیکی با رونالدوی جوان هم پیش رفت.

 

 

1502147

 

 

قضیه درگیری گیگز و رونالدو به همان سال های اول حضور فوق ستاره فعلی رئال در یونایتد بر می گردد. در پایان یک تمرین، رونالدو در حالیکه مشغول نوشیدن کوکا کولا بود، به گیگز می رسد و اسطوره ولزی که از دیدن این صحنه عصبانی شده بود، با رونالدو دست به یقه شده و او را به دیوار می چسباند. گیگز فریاد می زد:« دیگر هرگز این کار را تکرار نکن.»

 

گیگز که اکنون هدایت تیم ملی ولز را برعهده دارد، در پادکست یو تی دی و در مورد آن اتفاق توضیح داد:« خوب به خاطر ندارم ولی احتمالا چنین اتفاقی رخ داده است. شاید چند بار رونالدو را سرزنش کرده باشم که مثلا اینجا ما چنین کاری انجام نمی دهیم. یادم است رونالدو پس از اینکه در یک بازی هت تریک کرد، به من گفت که من هر چیزی که بخواهم و هر زمانی که دوست داشته باشم می خورم، گیگزی.»

 

رونالدو بین سال های 2003 تا 2009 با یونایتد سه لیگ برتر انگلیس، دو جام اتحادیه، یک جام حذفی و یک لیگ قهرمانان را فتح کرد.

 

 

1445597

دیدگاه‌ها