کد خبر : 1688928 | 21 خرداد 1399 ساعت 20:57 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

والت دیزنی پذیرای ادامه لیگ آمریکا شد (عکس)

فدراسیون فوتبال آمریکا قصد دارد رقابت های خود را در ایالت فلوریدا به صورت متمرکز برگزار کند تا نظارت بهتری روی سلامت بازیکنان داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که با برپایی رقابتها در سیستم مسابقات ترکیبی در اورلاندو، فصل فوتبال را از هشتم تیرماه از سر می گیرد که این فرصت را برای صعود به لیگ قهرمانان آمریکای شمالی فراهم می کند.


این مسابقات تا 11 اوت (21 مرداد) و بدون حضور تماشاگران در والت دیزنی ورلد ریسورت ((Walt Disney World Resort در ایالت فلوریدا برگزار می شود، جایی که 26 باشگاه آمریکایی در سیستم گروهی و دور حذفی به رقابت می پردازند تا تیمی عنوان قهرمانی را کسب کند و صلاحیت رقابت های قاره ای را به دست بیاورد.


این انجمن می افزاید: از پروتکل های پزشکی و همچنین آزمایش هایی برای ویروس Corona که توسط متخصصان بیماری های عفونی تهیه شده اند، استفاده گسترده ای خواهد کرد.

 

1502197

 


دون گاربر، عضو اتحادیه آمریکا گفت: "حضوز 26 باشگاه در یک محیط کنترل شده، ما را قادر می سازد تا هنگام برگزاری مجددا رقابت ها، از سلامتی بازیکنان، مربیان و کارمندان محافظت بیشتری داشته باشیم"


وی همچنین افزود: "علاوه بر این ما می دانیم که مرگ جورج فلوید و دیگران باعث شده است تا کشور ما به موضوع های بی عدالتی نژادی، نابرابری و خشونت توجه بیشتری کند.»

دیدگاه‌ها