کد خبر : 1688985 | 22 خرداد 1399 ساعت 09:56 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

رجبی: مدیریت استقلال خواسته‌های مجیدی را برآورده کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به فعالیت مدیرعامل جدید استقلال، کادرفنی این تیم دیگر بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری ندارد.

رجبی: مدیریت استقلال خواسته‌های مجیدی را برآورده کرد

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از میزان، در خصوص مسائل مختلف پیرامون وضعیت باشگاه استقلال و کادرفنی این تیم به صحبت پرداخت که می‌خوانید: 

 

کار کردن در استقلال مشکل شده است 
او در خصوص جلسه خود با احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه اظهارداشت: جلسه‌ای هر چند کوتاه با سعادتمند داشتم و در خصوص شرایط باشگاه استقلال صحبت کردیم. واقعا کار کردن در استقلال مشکل شده است. شکایت بازیکنان خارجی مانند بویان که نتیجه عملکرد مدیران سابق است برای مدیریت باشگاه دردسرساز شده است اما تا این لحظه سعادتمند توانسته این مشکلات را حل کند.

 

چرا باید مربی خارجی بیاوریم؟ 
وی در خصوص اینکه لکیچ مربی تمرین دهنده استقلال با اتمام قراردادش دیگر در این تیم حضور ندارد و استقلال بدون مربی تمرین دهنده کار خود را دنبال می‌کند، تصریح کرد: ما در کشور خودمان این همه مربی خوب و درجه یک داریم؛ چرا باید با رفتن یک مربی خارجی، تیم بدون تمرین‌دهنده باشد؟ مگر مجیدی و نامجومطلق حضور ندارند؟ در فوتبال روز دنیا یک سرمربی باید در کنار نظارت بر فعالیت بازیکنان، تمرین را طراحی کرده و هنر تغییر در تاکتیک‌هایش را داشته باشد. اگر استقلال نتواند بدون مربی تمرین‌دهنده تمرین کند که باید فاتحه این فوتبال را بخوانیم.

 

تعداد مصدومان بیشتر هم می‌شود
پیشکسوت استقلال درباره مصدومیت فرشید اسماعیلی و احتمال مصدومیت دیگر بازیکنان عنوان کرد: وقتی بین مسابقات سه ماه وقفه می‌افتد باید نوع تمرینات مبنی بر شرایط بدنی بازیکنان طراحی شود، نباید به امثال محسن کریمی فشار بیاوریم، چون این بازیکن از لحاظ فیزیکی شرایطی دارد که زود مصدوم می‌شود. نباید توقعی که از ارسلان مطهری را داریم از اسماعیلی که یک بازیکن فانتزی است، داشته باشیم. این‌گونه است که بازیکن بعد از سه ماه خانه‌نشینی و قرنطینه، وقتی تمرین می‌کند، به بدنش فشار می‌آورد که نتیجه‌اش می‌‌شود محمد انصاری و اسماعیلی که مصدوم شدند. قطعا مسابقات که برگزار شود تعداد مصدومان بالاتر هم می‌رود.

 

مجیدی بهترین گزینه برای استقلال است
رجبی درباره اینکه مجیدی برای فصل آینده هم می‌تواند سرمربی استقلال باقی بماند گفت: همه چیز به عملکرد مجیدی در این مدت بستگی دارد، قطعا اگر فرهاد بتواند خوب نتیجه بگیرد بهترین گزینه برای فصل بعد هم خواهد بود و ما هم امیدواریم مجیدی با استقلال موفق شود، ولی اگر این اتفاق رخ ندهد، همین هوادارانی که از او حمایت می‌کنند، در مقابلش می‌ایستند. آن روز شرایط برای مجیدی سخت خواهد شد. استقلال و پرسپولیس تیم‌های پرحاشیه‌ای هستند که کار کردن در آن واقعا سخت است.

 

کادرفنی بهانه‌ای ندارد 
وی در پایان افزود: فرهاد مجیدی به هر چیزی که از مدیریت انتظار داشته در این مدت رسیده است. بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده، دو زمین تمرین خوب و سالن بدنسازی مجهز دارد و بازیکنان خارجی‌اش هم بازگشته‌اند. با توجه به فعالیت مدیرعامل جدید استقلال، کادرفنی این تیم دیگر بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری ندارد. ما پیشکسوتان امیدواریم او در استقلال موفق شود.

دیدگاه‌ها