کد خبر : 1688989 | 22 خرداد 1399 ساعت 10:34 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی در محاصره شاگردان نامدار (عکس)

روز گذشته و در بازی تیم های پرسپولیس و گل گهر ، مجیدجلالی با برخی از شاگردان قدیمی اش روبرو شد که اکنون در سطح فوتبال ایران و آسیا ستاره های مطرحی هستند.

به گزارش"ورزش سه" مجیدجلالی اینروزها تیمش را برای ماموریت سختی که در 9 بازی باقیمانده لیگ برتر برای گل گهر وجود دارد آماده می کند. او یک بازی تدارکاتی جدی با پرسپولیس را برای تیمش درنظر گرفت و روز گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی با وجود شکست یک برصفر، تیمش عملکرد خوبی داشت.

 

 


بازی روز گذشته دو تیم لیگ برتری که شرایط متفاوتی در جدول دارند -یکی برای چهارمین قهرمانی می جنگد و یکی برای کسب رتبه ای مناسب در اولین سال حضورش در میانه های جدول- دستکم برای جلالی آنقدر جدی بود که پیش از بازی شبیه به مسابقات رسمی جای دنجی را در رختکن برای سکوت و تمرکز در نظر بگیرد و ده دقیقه ای را به نقشه هایش برای بازی فکر کند.
او البته در بازی دیروز خیلی کم کنار خط آمد و این مسئولیت برعهده رضا مرتضی زاده دستیاراولش بود که بعد از جدایی پورغلامی از گل گهر ، مسئولیت دوم را در کادرفنی به عهده دارد. با این وجود گل گهر یک گل خورد اما فرصت های زیادی به پرسپولیس که آماده به نظر می رسد و  دیگر به سبک یحیی گل محمدی بازی می کند و می تواند با پاس های کوتاه از پرس های سخت عبور کند نمایش خوبی داشت و اگر از فرصت هایش استفاده می کرد شاید می توانست نتیجه ای متفاوت را هم رقم بزند.


برای جلالی اما بازی روزگذشته صحنه های متفاوتی را داشت. اولین نفرحمید مطهری مربی پرسپولیس و دستیار اول یحیی گل محمدی بود که به رختکن تیم آمد و با استاد قدیمی اش دیدار کرد. مطهری هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی در سطوح مختلف با جلالی کار کرده است. 

 


اما در کنار زمین و در حالی که جلالی کنار نیمکت ایستاده بود دید که شاگردان دیگرش هم از راه می رسند. علی قلی زاده ستاره ایرانی تیم شارلوا بلژیک و تیم ملی با همان لبخند به سراغ مربی سابقش آمد و دقایقی را با جلالی صحبت کرد. اما دوست صمیمی قلی زاده و ستاره پرسپولیس مهدی ترابی هم دیگر شاگرد جلالی بودکه به دقایقی را با استاد قدیمی اش گپ زد. هر دو این بازیکنان در سایپا شاگردان جلالی بودند و او این دو ستاره در اوج جوان در تیمش بازی داد.


البته که داوودفنایی مربی دروازه بان های پرسپولیس نیز در پیکان سابقه همکاری با جلالی را دارد. او در تیم ملی نیروهای مسلح با افشین پیروانی و یحیی گل محمدی نیز به عنوان مربی این تیم کار کرده است. سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس یکی دیگر از بازیکنانی است که در تیم مجید جلالی به عنوان یکی از ستاره های لیگ برتر معرفی شد و دیروز به استقبال مربی سابقش آمد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها