کد خبر : 1688997 | 22 خرداد 1399 ساعت 11:03 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سرمربی تیم ملی نوجوانان به تهران

حسین عبدی – سرمربی تیم ملی نوجوانان که در اسپانیا زندگی می کند هفته آینده به تهران باز می گردد تا برای شروع دوباره تمرینات تیم ملی نوجوانان برنامه ریزی کند.

بازگشت سرمربی تیم ملی نوجوانان به تهران  

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نوجوانان آذر ماه در بحرین برای صعود به جام جهانی زیر 17 سال در سال 2021 با رقبای خود مسابقه خواهد داد. این تیم 29 خرداد ماه و با قرعه کشی بازی ها در شهر کوالالامپور حریفان خود را خواهد شناخت. در بازی های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی در بحرین 16 تیم حضور خواهند داشت که در نهایت تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی بازی ها به جام جهانی صعود خواهند کرد. 

 

تدارک اردوها و بازی های دوستانه خوب برای تیم ملی نوجوانان از سوی فدراسیون فوتبال به طور حتم یکی از دغدغه های مهم حسین عبدی در ادامه مسیر است. دغدغه هایی که به نظر می رسد در قطع همکاری سیروس پورموسوی با تیم ملی جوانان دخیل بوده است. البته هر دو تیم پیش از حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها بازی های دوستانه متعددی را پشت سر گذاشته بودند، اما به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا آماده سازی همه تیم ها را با چالش مواجه کرده است. 

 

در هفته ای که گذشت سیروس پورموسوی از هدایت تیم ملی جوانان کناره گیری کرد. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد قرارداد وی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان تا پایان بازی های مقدماتی جام ملت ها بود و سرمربی تیم ملی جوانان در حالی پایان همکاری خود را با این تیم اعلام کرد که هیچ قراردادی نداشت و گویی فدراسیون فوتبال هم این اعلام را پذیرفته است و به دنبال مربی جدیدی برای تیم ملی جوانان است.

دیدگاه‌ها