کد خبر : 1689003 | 22 خرداد 1399 ساعت 11:30 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

دربی بلگراد با حضور تماشاچی؛ کرونا بی کرونا؟

دربی بزرگ شهر بلگراد بین دو تیم پارتیزان و ستاره سرخ دیروز با حضور 25هزار تماشاچی در این شهر برگزار شد و واکنش‌های زیادی برانگیخت.

دربی بلگراد با حضور تماشاچی؛ کرونا بی کرونا؟

به گزارش "ورزش سه"، دیروز دو تیم شهر بلگراد صربستان، پارتیزان و ستاره سرخ در فینال نیمه‌نهایی جام حذفی این کشور به مصاف هم رفتند. اما آنچه این دربی بلگراد را خاص کرده بود حضور 25هزار تماشاچی برای تماشای مسابقه بود. اتفاقی که در میانه بحران کرونا باعث حیرت بسیاری از مردم دنیا شده و واکنش‌های زیادی به دنبال داشته.

 

1502297

 

دربی بزرگ شهر بلگراد بین دو تیم قدیمی این شهر، پارتیزان و ستاره سرخ همیشه حساس و پرهیجان است. این دو تیم دیروز در نیمه‌نهایی جام حذفی کشور به مصاف هم رفتند و قهرمان سال گذشته، پارتیزان موفق شد حریفش را 1-0 شکست داده و راهی فینال شود.

 

فوتبال صربستان مسابقات فصل خود را از تاریخ 29 مه از سر گرفته ولی تا کنون همه بازی‌های فوتبال در این کشور در ورزشگاه‌های بدون تماشاچی برگزار شده بود.

 

1502295

توییت فدراسیون فوتبال صربستان درباره دربی دیروز

 

اما دیروز برای اولین بار 25هزار نفر از هواداران دو تیم به ورزشگاه آمدند تا دربی بلگراد در ورزشگاهی تقریبا پر از تماشاچی برگزار شود.

 

البته در روز شنبه این هفته و در جریان پیروزی ستاره سرخ مقابل سوردولیکا در لیگ صربستان عده محدودی از تماشاچیان این تیم به ورزشگاه رفته بودند. به نظر می‌رسد آن بازی برای هواداران این تیم نوعی تمرین برای دربی روز چهارشنبه بوده. میلوسوویچ سرمربی پارتیزان بعد از پیروزی تیمش در دربی از هوادران پارتیزان به خاطر حضور در استادیوم تشکر کرد و گفت به لطف حمایت آنها بوده که تیمش به پیروزی رسیده.

 

 

دیدگاه‌ها