کد خبر : 1689018 | 22 خرداد 1399 ساعت 12:47 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

مادس داویدسن معمار تیم شهر ابوظبی

الجزیره با استراتژیست دانمارکی قرارداد امضا می کند

باشگاه الجزیره امارات قصد دارد با مادس داویدسن مربی 37 ساله دانمارکی به عنوان مدیرو استراتژیست فوتبالی قرارداد امضا کند.

الجزیره با استراتژیست دانمارکی قرارداد امضا می کند

به گزارش" ورزش سه" به نقل از ارم نیور باشگاه اماراتی الجزیره از امضای قرارداد با مادس داویدسن مربی و استراتژیست دانمارکی در راستای ایجاد موفقیت های آینده و پایدار در این باشگاه خبر داد.


داویدسن 37 ساله که قرار است به عنوان مدیرورزشی باشگاه الجزیره فعالیت کند پیش از این در اس آی پی جی چین به عنوان مدیرفنی فعالیت و از نزدیک با مربیان سطح بالایی در مقیاس جهانی مثل اسون گوران اریکسون و آندره ویلاش بوآش پرتغالی همکاری کرد.


وبسایت رسمی باشگاه الجزیره در این ارتباط نوشت که قرارداد با این سرمربی گام مهم دیگری در این باشگاه است که استراتژی یکپارچه و روشنی برای توسعه عملکردش در داخل و خارج از زمین را دنبال می کند. دیویدسن با مربی تیم اول مارسل کایزر و تیم مدیریتی همکاری نزدیکی خواهد کرد تا فلسفه فوتبال این باشگاه را اصلاح و شکل دهد و جدیدترین و بهترین روش ها و استانداردها را در سطح کلیه تیم های رده سنی این باشگاه به کار گیرد.

 

1502314


نیک گارسیا مدیراجرایی باشگاه در مورد عقد قرارداد اب دیویدسن گفت:" ما بسیار خوشحالیم که دیویدسن همه تجربیات جهانی و سطح بالایش را الجزیره می آورد. در مورد کار او ما اطمینان داریم که نقش اساسی در حرکت باشگاه به سمت موفقیت ورزشی پایدار در آینده دارد."


علاوه بر تیم بزرگسالان ، آکادمی و تیم های جوانان بخشی از مسئولیت های دیویدسن در باشگاه الجزیره هستند.


داویدسن درباره وظایف خودش در الجزیره گفت:" تیم های بزرگ اغلب موفقیت های خود را در آکادمی ها می سازند. ماهمیشه به لحاظ تولید و  ساخت بازیکنان به یک سیستم کارآمد نیاز داریم اما توانایی ما در مراقبت از بازیکنان جوان و افزایش بهینه آن ها در تیم اول کلید اطمینان از آینده ای موفق در این باشگاه خواهد بود."


دیویدسن به دلیل محدودیت های حرکتی که توسط ویروس کوید-19 به وجود آمده وظیفه خود در این باشگاه را از محل اقامتش در کشور اسپانیا آغاز خواهد کرد اما او اعلام آمادگی کرده که با خانواده خود به ابوظبی پایتخت امارات برود.

دیدگاه‌ها