کد خبر : 1689079 | 22 خرداد 1399 ساعت 17:26 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوش تیراندازی سفیر مدرسه‌سازی شد

مه‌لقا جام‌بزرگ ملی پوش تیراندازی ایران سفیر مدرسه سازی شد.

ملی پوش تیراندازی سفیر مدرسه‌سازی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  فدراسیون تیراندازی، سفیر مدرسه‌سازی در استان همدان با اشاره به اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی و با تأکید بر اینکه خیرین در طرح «آجر به آجر» شرکت کنند گفت: کودکان ما حتی در دورترین نقاط استان و کشور نیاز به فضاهای مطلوب آموزشی دارند که امیدوارم به موضوع مدرسه‌سازی توجه خاصی شود.



جام‌بزرگ با تأکید بر لزوم توجه به مدرسه‌سازی اظهار کرد: بنده به عنوان سفیر مدرسه‌سازی در استان همدان در راستای ترویج امر خیر مدرسه‌سازی ورود کرده‌ام و خوشحال می‌شوم بتوانم در این زمینه کاری انجام دهم، چون معتقدم مدرسه آینده ما را می‌سازد.



او با بیان اینکه مدرسه آینده‌سازان جامعه را تربیت می‌کند و نقش قابل توجهی در این زمینه دارد گفت: دانش‌آموزان اگر با فراغ بال و بدون دغدغه از فضاهای آموزشی بهره‌مند شوند، می‌توانند در آینده نقش خود را به خوبی ایفا کرده و باعث پیشرفت و آبادانی کشور شوند.


این سفیر مدرسه‌سازی که عضو تیم ملی تیراندازی در دو دوره المپیک نیز حضور داشته بیان کرد: همیشه سعی کرده‌ام با ورزش و کسب موفقیت باعث پیشرفت کشورم شوم و مردم عزیز ایران را خوشحال کنم که امیدوارم در حوزه مدرسه‌سازی نیز بتوانم به وظیفه خود عمل کنم و سفیر اثرگذاری باشم.



او با بیان اینکه مدرسه نقش اثرگذاری در آینده کشور بازی می‌کند؛ نه تنها در حوزه قهرمانی که موفقیت در هر زمینه‌ای از مدرسه شروع می‌شود افزود: آرزویم است بتوانم سهمی در زمینه مدرسه‌سازی داشته باشم که با ترغیب خیرین در این حوزه شاهد ایجاد فضاهای آموزشی بیشتر و کیفی‌تری برای آینده‌سازان باشیم.


این سفیر مدرسه‌سازی در استان همدان با بیان اینکه حق تمام کودکان سرزمینم برخورداری از فضاهای خوب و استاندارد آموزشی است افزود: کودکان ما حتی در دورترین نقاط استان و کشور نیاز به فضاهای مطلوب آموزشی دارند که امیدوارم به موضوع مدرسه‌سازی توجه خاصی شود.



جام‌بزرگ تصریح کرد: امیدوارم بتوانم غیر از ورزش تیراندازی کار دیگری برای کشورم انجام دهم که سفیر مدرسه‌سازی بودن فرصتی برای تحقق این امر خواهد بود.


یاد آور می شود این اتفاق بزرگ با پیشنهاد ناصر محمودی، رئیس هیات تیراندازی استان همدان اتفاق افتاد و مه‌لقا جام بزرگ تیرانداز ملی پوش کشورمان به عنوان سفیر مدرسه‌سازی انتخاب شد که با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار و جمعی از مسئولان استان نشان سفیر مدرسه‌سازی را دریافت کرد.

 

دیدگاه‌ها