کد خبر : 1689086 | 22 خرداد 1399 ساعت 18:42 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

علوی: قرمز خوزستان از تهران پُررنگ‌تر است؟

واکنش علوی به صحبت‌های سرپرست استقلال

سرپرست تیم فولادخوزستان می‌گوید این باشگاه تمام امکانات برای میزبانی هرچه بهتر در ادامه مسابقات لیگ برتر را آماده کرده و مشکلی برای بازی در اهواز وجود ندارد.

واکنش علوی به صحبت‌های سرپرست استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد علوی در واکنش به صحبت‌های سرپرست استقلال مبنی بر قرمز بودن وضعیت خوزستان و انجام بازی دو تیم در استان دیگر عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم چرا وقتی سازمان لیگ محل دیدار را مشخص کرده، دوستان قصد دارند تا با این مصاحبه‌ها مسئولان را تحت تاثیر قرار بدهند. ما آمادگی کامل میزبانی را داریم و امکانات استاندارد را برای میزبانی در مسابقات مهیا کرده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم تا امتیاز و حق میزبانی از ما به هیچ روشی گرفته شود.

 

او ادامه داد: سوال من اینجاست، آیا وضعیت شهر تهران سفید است؟ تیم‌های تهرانی کجا میزبانی می‌کنند؟ مگر قرمز تهران و اهواز فرقی دارد؟ حتما می‌خواهند بگویند قرمز شما پُررنگ‌تر است. این بحث‌ها نیست و برای من جای تعجب دارد که چرا هنوز دوستان ما در تیم استقلال درباره این موضوع صحبت می‌کنند، از دوست عزیز و هم‌بازی سابقم آقای رمضانی می‌خواهم که تمرکزشان را روی تیم و میزبانی خودشان بگذارند چراکه باشگاه فولاد تمام پروتوکل ‌های بهداشتی را برای انجام مسابقات در نظر گرفته است.

 

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان اضافه کرد: حق ما این است که در اهواز دیدار خانگی خود را انجام بدهیم، ورزشگاه خانگی ما آماده میزبانی برای مسابقات لیگ‌برتر است و هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد. همه چیز به رعایت بازیکنان و کنترل مسئولان برمی‌گردد که در فرودگاه و هتل چگونه بهداشت تیمی و فردی را رعایت کنند. برای هر بازی اگر تیم‌ها مسیر فرودگاه، هتل و ورزشگاه را کنترل کنند مشکلی پیش نخواهد آمد. ما هم دوست نداریم برای کسی مشکلی پیش بیاید و سلامتی اولویت اول ما است، ان‌شاءالله که این ویروس ریشه‌کن شود و سلامتی به جامعه ما و دیگر جوامع دنیا بازگردد.

 

علوی پیرامون صحبت سرپرست استقلال درباره حضور هواداران در هتل و فرودگاه و مشکلاتی که برای آنها به وجود می‌آید، گفت: سوال من اینجاست آیا فقط تیم آن‌ها هوادار دارد و یا اینکه هواداران در شهرهای دیگر رعایت می‌کنند و فقط در اهواز تجمع می‌کنند؟ این را باید بگویم که مسابقه در اهواز است و قطعا ما هوادار بیشتری در شهر خودمان داریم، همه هواداران فوتبال فهم و فهمیده خوزستانی وضعیت را درک می‌کنند و قطعا می‌دانند نباید تجمع کنند و به امید خداوند مشکلی پیش نخواهد آمد. چه مسابقاتی که در اهواز باشد و چه در شهر دیگری، هواداران برای سلامتی خود و دیگر نفرات در هتل و فرودگاه حاضر نخواهند شد. ضمنأ تیم‌ها می‌توانند با همکاری فرودگاه، از جایگاه ویژه وارد و خارج شوند تا مشکلی پیش نیاید.

 

او درباره وضعیت استان خوزستان گفت: ان‌شاءالله  وضعیت استان روز به روز بهتر خواهد شد و تا شروع مسابقات با همت مردم و مسئولین وضعیت قرمز را پشت سر خواهیم گذاشت و این روزهای سخت را می‌گذرانیم. همه هدف ما این است تا بتوانیم با آمادگی کامل برای مسابقات آماده شویم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها