کد خبر : 1689120 | 23 خرداد 1399 ساعت 01:12 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس لالیگا و تهدید بازیکنان برای رعایت قرنطینه

خاویر تباس، رئیس لالیگا، به بازیکنان این لیگ برای زیر پا نگذاشتن قوانین قرنطینه و فاصله گیری اجتماعی هشدار داد.

رئیس لالیگا و تهدید بازیکنان برای رعایت قرنطینه

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لالیگا در حالی از امشب آغاز شد که در چند روز گذشته، بعضی از بازیکنان تیم های مختلف، قوانین مربوط به قرنطینه و فاصله گیری اجتماعی که توسط دولت اسپانیا وضع شد را زیر پا گذاشتند. آخرین آنها نلسون سمدو، مدافع راست بارسلونا، بود که در یک جشن تولد شرکت کرد. پیش از آن هم اور بانگا، لوکاس اوکامپوس و فرانکو واسکز، سه بازیکن سویا، که به خاطر ترتیب دادن یک دورهمی و انتشار عکس های آن در اینستاگرام، با انتقاد روبرو شده بودند.

اکنون تباس هشدار داد که در صورت رعایت نشدن قوانین توسط بازیکنان، به تیم ها دستور داده خواهد شد که در فاصله بین بازی ها، آنها را در قرنطینه نگه دارند.

او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد احتمال نگه داشتن بازیکنان در کمپ های تمرینی باشگاه ها تا زمان به پایان رسیدن رقابت ها، گفت:" امیدوارم به این حد نرسیم اما اگر بازیکنان دست از رفتن به مهمانی برندارند، ما چاره دیگری نخواهیم داشت.

 

1502219

 

ما باید به بازیکنان اطمینان داشته باشیم؛ بنابراین به این اعتماد پاسخ بدهید و آن را زیر پا نگذارید. شکستن قوانین نه تنها به لالیگا ضربه می زند، بلکه سلامت مردم به صورت عمومی را به خطر می اندازد."

تباس همچنین در مورد احتمال حضور تعداد محدودی از تماشاگران در ورزشگاه ها گفت:" اگر بتوانیم 10 تا 15 درصد ظرفیت را پر کنیم، راضی خواهیم بود. همه گیری به میزان قابل توجهی در حال کاهش است. بازگشت به ورزشگاه ها باید با هماهنگی وزارت بهداشت و مجامع ورزشی صورت بگیرد و مطمئنا برای کل ورزشگاه نخواهد بود.

اگر بتوانیم این فصل 10 تا 15 درصد تماشاگران را داشته باشیم، خیلی خوشحال می شویم. این بخشی از بازگشت به وضعیت عادی است. مهم است که هواداران شروع به بازگشت به ورزشگاه ها کنند."

دیدگاه‌ها