کد خبر : 1689140 | 23 خرداد 1399 ساعت 10:28 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلمان در انتظار مهم‌ترین هفته بوندس‌لیگا

هفته سی و یکم بوندس‌لیگا مهم‌ترین هفته این فصل تا اینجا خواهد بود و ممکن است تکلیف قهرمان، سهمیه‌ها و تیمهای سقوط‌کننده را مشخص کند.

آلمان در انتظار مهم‌ترین هفته بوندس‌لیگا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های آلمانی حاضر در بوندس‌لیگا این هفته در هفته سی و یکم فصل 2019-2020 در حالی به مصاف هم می‌روند که این هفته بدون شک مهم‌ترین هفته فصل تا اینجا خواهد بود.

 

اهمیت این هفته در بوندس‌لیگا به این علت است که هفته سی و یکم می‌تواند تکلیف چند قضیه مهم در این لیگ را مشخص کند. از تیم قهرمان گرفته تا سهمیه اروپایی و تیم سقوط‌کننده به دسته پایین‌تر.

 

1502450

 

* تکلیف قهرمانی مشخص می‌شود؟

اگر در مسابقات این هفته بوروسیا دورتموند، تیم دوم جدول، در بازی خود در خانه دوسلدورف شکست بخورد و بایرن صدرنشین بر گلادباخ پیروز شود، هشتمین قهرمانی پیاپی باواریایی‌ها در بوندسلیگا قطعی خواهد شد.

 

1502451

 

*خیال دورتموند از سهمیه اروپایی راحت می‌شود؟

دورتموند با اینکه با 63 امتیاز در رتبه دوم جدول ایستاده ولی با توجه به فاصله کم تیمهای گلادباخ و لورکوزن در رتبه‌های چهارم و پنجم جدول کسب سهمیه اروپایی‌اش هنوز قطعی نیست. ولی اگر دورتموند این هفته بر دوسلدورف پیروز شود و گلادباخ و لورکوزن در بازی‌های خود به ترتیب مقابل بایرن و شالکه شکست بخورند، زردپوشان وست‌فالیا خیال‌شان بابت کسب سهمیه اروپایی راحت می‌شود.

 

 

*تکلیف اولین سقوط‌کننده مشخص می‌شود؟

پادربورن در حال حاضر قعرنشین بوندس‌لیگا است و با کسب 20 امتیاز از 30 بازی در رتبه هیجدهم جدول قرار دارد. اما اگر در این هفته پادربورن در بازی خود مقابل وردربرمن نتیجه‌ای به جز پیروزی بدست بیاورد و اگر دوسلدورف موفق شود در بازی خود با دورتموند به پیروزی برسد، سقوط پادربورن به بوندس‌لیگا2 قطعی خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها