کد خبر : 1689143 | 23 خرداد 1399 ساعت 10:46 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

سایت دی اچ بلژیک خبر داد:

رقابت ویلموتس با اسطوره رئال برای نیمکت شالکه

مارک ویلموتس و رائول گونزالس به عنوان گزینه‌های سرمربیگری در تیم شالکه ۰۴ معرفی شده‌اند.

 رقابت ویلموتس با اسطوره رئال برای نیمکت شالکه

به گزارش ''ورزش سه''، سرمربی سابق تیم ملی ایران که برای گرفتن بزرگترین جریمه تاریخ فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال به فیفا شکایت کرده، حالا گزینه سرمربیگری تیم شالکه آلمان شده و احتمال دارد به زودی روی نیمکت این تیم بوندس لیگایی بنشیند.

 

دیوید واگنر سرمربی کنونی شالکه نتایج بسیار ضعیفی را با این تیم رقم زده و آن را در پرتگاه قرار داده است. این تیم در ۱۱ بازی اخیر هیچ بردی به‌دست نیاورده و آخرین پیروزی اش به دیدار مقابل هرتابرلین مربوط است و حالا همین تیم برلینی هم از شالکه بالا رفته و شرایط بهتری را دارد.

 

1502453

 

این در حالی است که ویلموتس البته یک رقیب جدی را برای تصدی بر نیمکت شالکه پیش روی خود می‌بیند: رائول گونزالس که دوره اوج شالکه در لیگ قهرمانان اروپا پیراهن این تیم را پوشید و باعث شد تا شماره ۷ شالکه برای همیشه در بایگانی قرار بگیرد نیز از سوی مدیران این باشگاه به عنوان گزینه جانشینی واگنر مطرح شده است.

 

ویلموتس به نوشته وبسایت dhnet بعد از ناکامی با ایران و ساحل عاج قصد دارد دوباره به سطح اول فوتبال اروپا بازگردد. وی در دو دوره پیراهن تیم شالکه را پوشید و به قهرمانی جام یوفا نیز با تیم آبی پوش آلمان دست یافت و حالا شاید منجی آن ها در بوندس لیگا باشد.

دیدگاه‌ها