کد خبر : 1689311 | 24 خرداد 1399 ساعت 10:05 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن می تواند در یک فصل در سه تیم مختلف بازی کند

قوانین جدید نقل و انتقالاتی از سوی فیفا اعلام شد

فیفا رسما اعلام کرده که بازیکنان در سراسر جهان اجازه دارند در این فصل با 3 باشگاه مختلف در مسابقات رسمی بازی کنند.

 قوانین جدید نقل و انتقالاتی از سوی فیفا اعلام شد

به گزارش" ورزش سه" فیفا به بازیکنان اجازه می دهد که امسال با سه تیم مختلف در مسابقات رسمی شرکت کنند و به فدراسیون ها اجازه داده است تا پیش از آغاز فصل 20/2019 نقل و انتقالات فصل 21/2020 را آغاز کنند.


فیفا در بیانیه رسمی که منتشر کرده تاکید می کند که پس از انتشار توصیه ها و دستورالعمل ها در 7 آپریل گذشته برای پرداخت به برخی از مهمترین موضوعات ناشی از بیماری همه گیر کرونا ، از آن زمان تا کنون 13 کارگاه آموزشی مختلف با حضور نمایندگان فدراسیون های عضو، روسای لیگ ها و دیگر مسئولین برگزار کننده مسابقه انجام شده است. باشگاه های اروپایی با بیش از 350 نفر در این کارگاه ها شرکت کرده اند.


در این بیانیه آمده است: پس از بحث و گفت و گوهای زیاد در کارگروهی  که  به ریاست ویتوریو مونتاگلیانی مشغول بررسی موضوعات نظارتی در فوتبال است که تحت تاثیر اپیدمی ویروس کرونا قرار گرفته ،مجموعه اصول به اتفاق آرا توسط کارگروه مصوب شده است و توسط دفتر شورای فیفا مورد تأیید قرار گرفت:" دفتر شورای فیف موافقت خود را با اصلاحات موقت بیشتر در آیین نامه های مربوط به وضعیت انتقال بازیکنان و آیین نامه حاکم بررویه های کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و اتاق حل اختلاف اعلام کرد و موارد زیر اصلاحات سازمانی موقت و جدیدی است که به طور رسمی توسط دفتر شورا تصویب می شود:


اول: برای جلوگیری از نگرانی در مورد بازیکنان بیکار، بازیکنان مجاز به به عقد قرارداد با حداکثر سه باشگاه هستند و حق دارند در همان فصل در مسابقات رسمی سه باشگاه حضور داشته باشند.


دوم: به منظور اولویت بندی باشگاه ها برای اتمام فصل 20/2019 و فراهن کردن شرایط برای برگزاری بازی ها، می توانند نقل و انتقالات فصل 21/2020 را در شرایط خاص پیش از پایان فصل 2019 آغاز کنند.


فیفا در بیانیه خود اعلام کرده که این اصلاحات سازمانی موقت بلافاصله لازم الاجر خواهند شد. از سوی دیگر فیفا پرونده ای حاوی سوالات متداول و سوالات مرتبط در مورد سند نظارتی که در تاریخ 7 آپریل منتشر شده به کلیه فدراسیون ها فرستاده است خصوصا در مورد موضوع قراردادهایی که زمان آن مقتضی شده (قراردادهایی که در پایان فصل جاری به پایان می رسیدند و همچنین قراردادهای جدید که حال حاضر امضا و با شروع فصل آینده آغاز خواهند شد) ، و همچنین توافق نامه های استخدامی که نمی توانند به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا قابل اجرا باشند.

 

دیدگاه‌ها