کد خبر : 1689333 | 24 خرداد 1399 ساعت 11:22 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعضا در منزل رییس مستعفی

هیئت رییسه فوتبال می‌خواهد تاج را برگرداند!

اعضای هیئت رئیس فدراسیون در بازگرداندن مهدی تاج متفق القولند و می خواهند او را تا زمان انتخابات به صندلی ریاست بازگردانند.

هیئت رییسه فوتبال می‌خواهد تاج را برگرداند!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تبعات نتایج مارک ویلموتس و قراردادی که او با تیم ملی فوتبال ایران منعقد کرده بود، فشارهای زیادی به فدراسیون  مهدی تاج وارد کرد ولی خروج رئیس سابق فدراسیون به دلیل بیماری بود و سپس ابتلا به کرونا سبب شد تا او از نظر جسمانی هم روزهای سختی را تجربه کند.


تاج که دوشنبه هفته گذشته مناظره بسیار سختی با محمد حسین میثاقی داشت، همچنان از قراردادی که با ویلموتس منعقد شده، دفاع می کند و می گوید صعود به جام جهانی می تواند منابع مالی بسیار خوبی در دسترس فدراسیون فوتبال قرار دهد.در این شرایط و در اوج فشارها اعضای هیئت رئیسه فدراسیون قصد دارند او را بار دیگر به صندلی اش در فدراسیون بازگردانند تا او کارها را برای برگزاری انتخابات بعدی انجام دهد.


طی روزهای گذشته از بازگشت کفاشیان رئیس سابق فدراسیون به اتاق مدیریت سابقش در ساختمام فدراسیون حرف زده شده ولی مخالفت برخی اعضای هیئت رئیسه شانس او را برای بازگشت کم کرده و شاید همه چیز را تغییر دهد.

 

1502703


اعضای هیئت رئیسه می گویند تاج هنوز استعفایی نداده و در واقع طی دوران کسالت و بیماری، وظایف خود را به نائب رئیس دوم که بهاروند بوده است، تفویض کرده است و به همین دلیل سعی برجلب رضایت او دارند و به همین منظور هم امروز به خانه او رفته و این درخواست را مطرح کرده‌اند.


البته باید دید مهدی تاج که فدراسیون او به دلیل عقد  سنگین مالی با ویلموتس بلژیکی تحت فشار شدید قرار دارد، چه تصمیمی در خصوص درخواست اعضای هیئت رئیسه اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها