کد خبر : 1689350 | 24 خرداد 1399 ساعت 12:17 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

بی احترامی در بازی پرسپولیس و گل گهر نبود

بایرامی: شجاع فقط دوست دارد بزند

هافبک تهاجمی تیم گل گهر در بازی تدارکاتی تیمش برابر پرسپولیس بسیار با انگیزه و پرتلاش بازی کرد اما در نیمه دوم بازی با مصدومیت جدی مواجه شد و زمین بازی را ترک کرد.

بایرامی: شجاع فقط دوست دارد بزند

به گزارش" ورزش سه" با شروع بازی تیم های گل گهر و پرسپولیس که روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی به میزبانی پرسپولیس برگزار شد ، دو تیم در ابتدای بازی که با ترکیب تقریبا اصلی بازی می کردند نمایشی محکم و جدی را داشتند. مهرداد بایرامی بازیکن تهاجمی تیم گل گهر که در پست هافبک بازی می کرد از همان ابتدا بسیار دونده و جنگنده بازی کرد و در یکی دو مورد با بازیکنان پرسپولیس درگیری فوتبالی داشت.


در همان ابتدا خطای او روی سیامک نعمتی با اعتراض هافبک پرسپولیس همراه بود اما چند دقیقه بعد شجاع خطای محکمی را در میانه زمین روی بایرامی انجام داد. در نیمه دوم اما این درگیری های دو مصدوم جدی داشت؛ مهردادبایرامی و گادوین منشا که هر دو زمین مسابقه را ترک کردند. در نیمه دوم و روی یک صحنه بین بایرامی و امیدعالیشاه برخوردی پیش آمد که باعث مصدومیت مهاجم گل گهر از ناحیه صورت شد و تصویر او با پیشانی شکافته و خونی که روی صورتش ریخته ، یکی از تصاویر مهم این بازی تدارکاتی بود.


مهاجم تیم فوتبال گل گهر در ارتباط با شرایط مصدومیتش گفت:" خداراشکر بهتر هستم. بعد از مصدومیتی که پیش آمد دکتر تیم پیشانی ام را بخیه زد، خداراشکر الان بهتر هستم."

 

او درباره صحنه مصدومیتش هم گفت:" یک توپ بین من و امیدعالیشاه افتاد که برخوردی پیش آمد و البته امید هیچ تقصیری نداشت. اتفاقی بود که در فوتبال می افتد و من هم خوشبختانه از ناحیه گونه و بینی شکستگی نداشتم و تنها بین دوتا ابرویم شکاف برداشت."

 


مهاجم گل گهر درباره بازی گفت:" بازی می توانست بهتر باشد. ما و پرسپولیس بعد از چند وقت تعطیلی در نیمه اول کمی خوب نبودیم اما در نیمه دوم شرایط بازی بهتر شد. پرسپولیس در این بازی نشان داد که تیم آماده ای است و در شرایط خوبی به سرمی برد."


بایرامی در ارتباط با شرایط خودش و تیم گل گهر هم گفت:" بعد از 3-4 ماه تعطیلی بازی کردیم و آقای جلالی باید نظر بدهد که آیا از ما و تیم راضی هست یا نه؟ من خودم فکر می کنم تیم ما از نظر بدنی خوب است و باید از نظر هماهنگی پیشرفت کنیم."


او درباره درگیری های وسط زمین بازی با پرسپولیس به خصوص با شجاع خلیل زاده گفت:" فوتبال است و درگیری دارد. شجاع خلیل زاده از دوستان خوب من است و اتفاق توی بازی هم به او گفتم ؛ او دوست دارد بزند اما اگر کسی او را بزند ناراحت می شود. اما بی احترامی در کار نبود و خطاهای فوتبالی انجام شد. من خودم به شخصه هیچوقت از خطاها و اتفاق هایی که درون زمین می افتد ناراحت نمی شوم چون این را جزئی از فوتبال می دانم."


او درارتباط با اینکه گل گهر چقدر شانس ماندن در لیگ برتر را دارد گفت:" به نظرم ما خیلی شانس داریم. مهره های خوب و سرمربی با تجربه ای داریم و از نظر مدیریت و ساختار باشگاه یکی از بهترین های ایران هستیم. گل گهر می تواند و شایستگی اش را دارد که در لیگ برتر بماند و در فصل های بعد برای رتبه های خوب بالای جدول بجنگد."


مهاجم گل گهر درباره اینکه چقدر دوست دارد که در بازی های آینده تیم گل بزند گفت:" من در گل گهر هافبک بازی می کنم و دوست دارم هم پاس گل بدهم و هم گل بزنم. سال گذشته در سپیدرود ر زمان آقای کریمی هافبک بودم اما بعد از آمدن آقای دست نشان به فوروارد رفتم و هفت گل هم زدم. امیدوارم در بازی های آینده گل گهر هم بتوانم هم در گلزنی و هم پاس گل موفق باشم."

دیدگاه‌ها