کد خبر : 1689368 | 24 خرداد 1399 ساعت 13:25 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم کفاشیان به فدراسیون برمی گردد یا خیر

اسلامیان: فیفا ادامه کار هیات رییسه را تایید کرده

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: اینکه کفاشیان به فدراسیون برمی گردد یا خیر را از خودش سوال کنید.

اسلامیان: فیفا ادامه کار هیات رییسه را تایید کرده

به گزارش "ورزش سه"، محمود اسلامیان در جمع خبرنگاران جلوی ساختمان فدراسیون فوتبال در واکنش به نامه ای که گفته می شود اعضای هیات رییسه علیه کفاشیان به AFC ارسال کردند، اظهار داشت: هیات رییسه هیچ نامه ای ننوشته و این موضوع کذب محض است.


وی در رابطه به اینکه قاضی زاده هاشمی اعلام کرده بازگشت کفاشیان جرم است، عنوان کرد: این را از خود آقای قاضی زاده سوال کنید، چرا از من می پرسید؟ 


عضو هیات رییسه فدراسیون در پاسخ به این سوال که صحبتی از بازگشت کفاشیان در فدراسیون مطرح شده یا خیر، گفت: حکم کفاشیان تعدیل شده. نمی دانم چقدر شده، اما قبلا 5 سال بود. بحث های حقوقی وجود دارد و باید حضوری با او صحبت کنیم. اینکه برمی گردد یا خیر را از خودش سوال کنید. 


اسلامیان در واکنش به اینکه پای قرارداد ویلموتس را امضا کرده و اگر این مربی نتایج خوبی می گرفت سالیانه 80 میلیارد دریافتی داشت، گفت: ویلموتس یک مربی شناخته شده در سطح دنیا بوده و هست. او قطعا بی کار نمی ماند. مشکلی که اینجا پیش آمد، این بود که فدراسیون به خاطر تحریم ها نتوانست دستمزد ویلموتس را بدهد. هر کسی هم که نتواند حقوق و دستمزدش را بگیرد، مشکل پیدا می کند. اصل مشکل ویلموتس همین بود. 


وی در واکنش به این سوال که بحث بازگشت کفاشیان دوقطبی را در فدراسیون به وجود آورده، گفت: این مسائل نیست. فدراسیون کارش را می کند. وقتی هیات رییسه فدراسیون مدتش تمام شد، یک گزینه کمیته انتقالی بود. فیفا و AFC همان هیات رییسه قبلی را برای ادامه کار تایید کردند. یعنی ادامه کار ما به خاطر تایید فیفاست. آن موقع کفاشیان در فدراسیون نبود، اما هنوز هیچ چیز روشن نیست.

دیدگاه‌ها