کد خبر : 1689373 | 24 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند

یونایتد با سولسشر بر روال پیشرفت حرکت می‌کند

ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد می‌گوید به هم‌تیمی سابقش سولسشر اعتماد دارد و می‌داند شیاطین سرخ امسال جزء چهار تیم اول جدول خواهند بود.

یونایتد با سولسشر بر روال پیشرفت حرکت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد می‌گوید به تیم فعلی شیاطین سرخ اعتقاد دارد چرا که او توانایی مربی‌گری هم‌تیمی سابقش اوله گنار سولسشر را می‌شناسد و شک ندارد یونایتد در پایان فصل جاری یکی از چهار رتبه اول لیگ برتر جزیره را به خود اختصاص خواهد داد.

 

1483588

 

فردیناند در گفتگویی با روزنامه انگلیسی سان در این باره گفت:" من مطمئنم یونایتد این فصل را به عنوان یکی از چهار تیم برتر به پایان خواهد رساند. پوگبا دوباره آماده است و مارکوس راشفورد هم همینطور. صحبتهایی هست که پوگبا این روزها در تمرین عالی کار می‌کند. او و برونو فرناندس می‌توانند در خط میانی یونایتد زوجی عالی و خطرناک تشکیل دهند و در کنار کسی مثل اسکات مک‌تومینای مثلثی درجه‌یک تشکیل دهند".

 

اسطوره یونایتد در ادامه گفت:" فراموش نکنید که در زمان تعلیق فصل یونایتد در شرایط خوبی قرار داشت. ما تازه منچسترسیتی را شکست داده بودیم و کمی قبل هم چلسی را برده بودیم. تیم ما ده بازی اخیرش را نباخته و سبک مربی‌گری خوب سولسشر کم کم در حال نتیجه دادن است. من به این تیم و آینده‌اش زیر نظر اوله اعتقاد دارم".

 

 

دیدگاه‌ها