کد خبر : 1689389 | 24 خرداد 1399 ساعت 15:01 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

کار بزرگ سوما برای هم باشگاه سابقش!

عمر السوما ستاره سوری تیم فوتبال الاهلی پرداخت دستمزد معوقه بازیکنان باشگاه الفتوه را تقبل کرده است.

کار بزرگ سوما برای هم باشگاه سابقش! 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الفتوه سوریه جایی بود که ستاره 31 ساله فوتبال آسیا از آنجا دوران حرفه ای خود را آغاز کرد و سپس با درخشش در این تیم و القادسیه کویت به الاهلی عربستان پیوست؛ جایی که آنجا را همانند خانه اش توصیف می کند.


او حالا می خواهد دستمزد بازیکنان فعلی تیم را در شرایطی که ویروس کرونا فعالیت های فوتبالی را به حالت تعلیق درآورده، پرداخت کند.


طی روزهای اخیر صحبت های زیادی در رابطه با صحت و درستی این کمک وجود داشت که در نهایت باشگاه الفتوه با بیانیه ای رسمی به این موضوع پرداخت و ضمن اشاره دقیق به مبلغی که توسط سوما داده شده، تاکید کرد این برای اولین بار نیست که مهاجم سابق آنها برای رهایی از بحران به تیم سابقش کمک می کند. 


رئیس باشگاه الفتوه از این اقدام احساسی السوما تشکر ویژه کرده و گفته که او مبلغ 13 میلیون و 500 هزار لیره یا پوند سوریه ای را به باشگاه سابقش اختصاص داده است.

 

رئیس باشگاه الفتوه از این اقدام احساسی السوما تشکر ویژه کرده و گفته که او مبلغ 13 میلیون و 500 هزار لیره یا پوند سوریه ای را به باشگاه سابقش اختصاص داده است؛ رقمی که چیزی نزدیک به 25 هزار یورو می شود.


سوما فوتبالش را در سال 2005 آغاز کرد و در سال 2008 به تیم اول الفتوه راه یافت. انتقال او به الاهلی پس از فتح لیگ و کسب عنوان آقای گلی در سال 2014 بود که سه سال موفقیت آمیز را برای سوما در کویت رقم زد.

 

دیدگاه‌ها