کد خبر : 1689418 | 24 خرداد 1399 ساعت 17:17 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: نمی‌توانم از موراتا و کاستا با هم استفاده کنم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، اعلام کرد که این تیم در حال حاضر نمی تواند از آلوارو موراتا و دیگو کاستا به طور همزمان در خط حمله استفاده کند.

سیمئونه: نمی‌توانم از موراتا و کاستا با هم استفاده کنم

به گزارش "ورزش سه"، کاستا کمی پیش از توقف رقابت ها به دلیل شیوع کرونا، دچار مصدومیت شده بود و به تازگی به شرایط مطلوب برگشت؛ در حالی که موراتا در 32 بازی این فصل، 12 گل برای اتلتیکو مادرید به ثمر رساند. این دو در همه رقابت های این فصل، تنها در 5 دیدار با هم در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

اتلتیکو مادرید فردا شب در اولین دیدارش بعد از شروع دوباره رقابت های لالیگا، به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت و سیمئونه در این دیدار ژوائو فیلیکس را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. به همین دلیل، این مربی آرژانتینی قصد دارد در دیدار فردا شب از مارکوس یورنته استفاده کند؛ بازیکنی که در دیدار برگشت مقابل لیورپول در چمپیونزلیگ، دو بار در آنفیلد دروازه قرمزها را باز کرد.

او به خبرنگاران گفت:" ما شرایط مختلفی را بررسی کردیم و مارکوس گزینه های مهمی در اختیار ما گذاشت؛ به طوری که ما می توانیم با سه بازیکن در خط میانی بزی کنیم و یانیک کاراسکو به عنوان مهاجم بازی کند.

 

1502793

 

فکر می کنم مارکوس شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و پشت سر مهاجم، ضربات نهایی را خوب می زند. او قبلا این را ثابت کرده؛ وقتی که بعضی ها فکر می کردند بیرون کشیدن کاستا در آنفیلد و به زمین فرستادن او، یک تعویض دفاعی است اما او نقشی کلیدی بازی کرد.

در مورد احتمال به زمین فرستادن کاستا و موراتا در کنار هم، شرایط مانند پیش فصل نیست. اکنون من نمی توانم از هر دو استفاده کنم زیرا تیمی ندارم که بتواند حضور دو مهاجم در زمین را تحمل کند."

جرمن بورگوس، کمک قدیمی سیمئونه، قصد دارد در پایان این فصل از اتلتیکو جدا شود و دوران حرفه ای اش را به عنوان سرمربی آغاز کند. سیمئونه در این مورد گفت:" من از جرمن بسیار متشکرم. او در کار من بسیار تاثیرگذار بود. من از زمانی که او برای من صرف کرد و دورانی که به طور حرفه ای در کنار هم داشتیم، تشکر می کنم.

این تصمیم بسیار مهمی است و او با چالش های زیادی روبرو خواهد شد که به او انگیزه می دهد. بعضی از بازیکنان در مورد آنچه جرمن به ما داد، اظهارنظر کردند و وقتی او کارش را اینجا تمام کند، برایش بهترین ها را آرزو می کنیم."

دیدگاه‌ها