کد خبر : 1689425 | 24 خرداد 1399 ساعت 18:05 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیست رئال مقابل ایبار؛ بازگشت جذاب دو ستاره(عکس)

لیست بازیکنان رئال مادرید برای دیدار فردا مقابل ایبار منتشر شد.

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا باعث شد که هواداران فوتبال حدود سه ماه از تماشای یکی از جذاب‌ترین فصول لالیگا طی سال های اخیر، محروم باشند. با این حال بازی ها از روز گذشته با دیدار سویا و رئال بتیس آغاز شد.

 

بیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا رئال مادرید در دیدار حساس ال کلاسیکو با دو گل بارسلونا را شکست داد به صدر جدول راه یافت اما با این حال تنها یک هفته بعد مقابل رئال بتیس شکست خورد تا خیلی زود صدرنشینی را به بارسلونا برگردانده باشد و با حضور در رتبه دوم به سراغ تعطیلات کرونایی برود.

 

با این وجود رئال مادرید تنها دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و همین موضوع باعث شده که آنها برای قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری لالیگا امیدوار باشند. رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه دی استفانو میزبان ایبار خواهد بود و در همین رابطه نیز لیست لوس بلانکوس برای بازی فردا منتشر شده که که دو نام جذاب در آن مشاهده می‌شود. مارکو آسنسیو بعد از حدود یک سال و ادن هازارد پس از نزدیک به 4 ماه مصدومیت دوباره به لیست رئال مادرید بازگشته اند؛ موضوعی که به طور قطع امید رئالی ها را برای ادامه فصل و قهرمانی در لالیگا دو چندان خواهد کرد.

 

 

 

1502805

دیدگاه‌ها