کد خبر : 1689426 | 24 خرداد 1399 ساعت 18:10 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال: کونته می‌داند که می‌تواند به من اعتماد کند

آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا، اعلام کرد که که مایل است به اینتر برود تا بار دیگر زیر نظر آنتونیو کونته بازی کند.

ویدال: کونته می‌داند که می‌تواند به من اعتماد کند

به گزارش "ورزش سه"، ویدال در تابستان 2018 با انتقالی 34 میلیون دلاری، از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست؛ انتقالی که باعث تعجب بسیاری شد زیرا سبک بازی جنگنده و درگیرانه این ستاره شیلیایی، چندان با شیوه مالکانه بازی آبی و اناری ها همخوان نیست.

او در این مدت کمتر در ترکیب اصلی بارسا قرار گرفت و در حالی که تنها یک سال از قراردادش با باشگاه کاتالانی باقی مانده، شایعاتی در مورد جدایی اش از این تیم شنیده می شود و از اینتر به عنوان مقصد احتمالی اش نام برده می شود. ویدال اکنون تایید کرد که در صورت تغییرات نکردن شرایطش در نوکمپ، تصمیم دیگری در مورد آینده خواهد گرفت.

او به ال پریودیکو گفت:" ما باید دو ماه دیگر بازی کنیم. من اینجا خوشحالم و هم تیمی های فوق العاده ای دارم اما می خواهم احساس کنم برای تیم مهم هستم. در غیر این صورت، باید به دنبال چیز دیگری برای دوران حرفه ای ام باشم.

 

1502806

 

 

من بازی کردن را دوست دارم. نمی گویم در همه بازی ها اما در دشوارترین و مهمترین بازی ها برای اینکه جام ببریم.

شایعه رفتن به این اینتر؟ من رابطه فوق العاده ای با کونته دارم. او می داند که من یک برنده ام و می تواند به من اعتماد کند. این چیزی است که من اینجا می خواهم. در ورزشگاه و در خیابان، هواداران کاری می کنند که احساس کنم خیلی من را دوست دارند؛ هرچند رسانه ها همیشه در مورد DNA بارسا حرف می زنند."

علی رغم شرایط نامعلوم پیش رو، ویدال تاکید کرد که همچنین به بارسا متعهد است تا این تیم از عنوان قهرمانی اش در رقابت های لالیگا دفاع کند:" ما باید در لیگ بازی کنیم و آنچه پیش رو داریم، یک هدف مشخص برای ماست و به چیز دیگری فکر نمی کنیم. ما باید قهرمان شویم؛ این چیزی است که واقعا اهمیت دارد."

دیدگاه‌ها