کد خبر : 1689493 | 24 خرداد 1399 ساعت 23:45 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا تحت هر شرایطی مدافع پرتغالی را می خواهد

باشگاه بارسلونا به هر ترتیب قصد دارد ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی و جوان منچسترسیتی را در فصل تابستان امسال جذب کند.

بارسلونا تحت هر شرایطی مدافع پرتغالی را می خواهد


به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات بین دو باشگاه منچسترسیتی و بارسلونا برای معاوضه مدافعان راست مدتی است آغاز شده و باشگاه اسپانیایی خواهان جذب ژائو کانسلو و سیتیزن ها نیز علاقمند به خرید نلسون سمدو، مدافع پرتغالی و سرعتی بارسلونا در بازار تابستانی هستند.

 

1502881

 

اما تا به حال توافقی بین طرفین حاصل نشده و امکان لغو این مذاکرات وجود دارد. اما نشریه فوت مرکاتو مدعی شد حتی اگر این مذاکرات به سرانجام نرسد، بارسلونا به طور جداگانه برای خرید ژائو کانسلو اقدام خواهد کرد. این مدافع پرتغالی تابستان سال گذشته و بعد از کش و قوس های فراوان، با انتقال دانیلو و مقداری پول نقد از یوونتوس راهی سیتی شد، اما شرایط تا به حال برای ژائو کانسلو خوب پیش نرفته و او بیشتر بازی های تیمش را از روی نیمکت تماشا کرده است.

 

به همین دلیل به نظر می رسد امکان جدایی ژائو کانسلو از سیتی بالا باشد و بارسلونا نیز مهم ترین مشتری او محسوب می شود. کاتالان ها در سال 2017 و هنگامیکه ژائو کانسلو بازیکن والنسیا بود نیز برا خرید این بازیکن اقدام کردند، اما او در آن مقطع ترجیح داد راهی اینتر شود. اخباری در مورد تمایل تیم هایی چون یوونتوس و اینتر برای خرید ژائو کانسلو که سابقه بازی کردن در هر دو تیم را دارد نیز منتشر شده است.

دیدگاه‌ها