کد خبر : 1689548 | 25 خرداد 1399 ساعت 11:03 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاد کرونا مجوز دهد، از اول تیر استارت می زنیم

عطایی: هراز در سال اول به بقا در لیگ فکر می کند

سرمربی تیم والیبال هراز، گفت: به‌رغم تاخیر یک‌ماهه در تشکیل تیم، با تیمی منسجم و آماده در لیگ برتر سال جاری شرکت می‌کنیم.

عطایی: هراز در سال اول به بقا در لیگ فکر می کند

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی که بعد از انحلال تیم کاله آمل با تیمی جدید از این شهر به نام هراز در لیگ برتر حضور پیدا می کند، در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، درباره آخرین وضعیت تشکیل تیم هراز برای حضور در لیگ برتر سال 99، افزود: بعد از انصراف کاله مازندران از حضور در لیگ برتر، رایزنی‌هایی برای حفظ سهمیه استان مازندران در لیگ برتر انجام شد و در نهایت، باشگاه فرهنگی ورزشی هراز برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرد. در سال‌های گذشته، نماینده مازندران تا پایان اردیبهشت تیم خود را می‌بست، اما امسال یک‌ ماه دیرتر این کار انجام شد. بعد از انصراف قطعی کاله، تعدادی از بازیکنان این تیم را به صورت آماده‌باش نگه داشتیم و بعد از حضور قطعی هراز، این بازیکنان با باشگاه هراز قراردادهای خود را امضا کردند. تعدادی بازیکن جدید نیز جذب شدند تا در نهایت با تیم منسجمی در لیگ برتر حضور یابیم.


وی درباره اهداف تیم هراز در لیگ برتر گفت: نخستین و مهم‌ترین هدف، حفظ سهمیه استان مازندران در این رقابت‌هاست. بنابراین برای سال نخست، ارائه بازی‌های تماشاگرپسند در دستور کار قرار دارد تا مردم از تیم هراز رضایت داشته باشند و توقع غیرمعقول از تیم و بازیکنان هراز نخواهیم داشت. در حال حاضر، بازیکنان به صورت مستقل تمرینات خود را انجام می‌دهند و در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و مراجع‌ذی‌صلاح، تمرینات تیمی از اول تیرماه شروع می‌شود.


سرمربی تیم والیبال هراز در پاسخ به این پرسش که چه تدابیری جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، برای شروع تمرینات تیمی اندیشیده‌اید؟ عنوان کرد: تمام سعی باشگاه، حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم هراز است و حتما تمرینات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد. سالن و فضای تمرینات بدنسازی و توپی بازیکنان، هر روزه ضدعفونی و تمیز می‌شود تا انشاالله از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.


وی ادامه داد: کرونا اتفاقی جهانی است و شرایط ویژه آن دامن گیر تمامی مردم جهان است. طبیعی است که با توجه به پیش‌بینی تداوم این ویروس و بیماری، باید زندگی با شرایط خاص بهداشتی را یاد بگیریم و قطعا مردم ایران نیز به خوبی از عهده این کار برمی‌آیند.

دیدگاه‌ها