کد خبر : 1689568 | 25 خرداد 1399 ساعت 12:40 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک‌هشتم CL طبق برنامه؛ فینال در لیسبون

اکیپ می‌گوید بر خلاف شایعات 4 بازی باقی‌مانده از یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان طبق برنامه و نه در زمین بی‌طرف انجام می‌شود. مراحل نهایی هم در لیسبون برگزار خواهد شد.

یک‌هشتم CL طبق برنامه؛ فینال در  لیسبون

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام نشریه فرانسوی اکیپ، بر خلاف شایعات اخیر مبنی بر اینکه چهار بازی باقی‌مانده از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد، یوفا تصمیم گرفته این مسابقات را طبق برنامه قبلی برگزار کند. اما مراحل پایانی و فینال رقابت‌ها قرار است در پرتغال و به صورت تک‌بازی برگزار شود.

 

بر اساس این گزارش، بعد از پایان مرحله یک‌هشتم نهایی، تیمهای راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم برای ادامه رقابتها به پرتغال خواهند رفت. مراحل بعدی در یک بازه زمانی 10 روزه در پرتغال برگزار شده و فینال رقابتها در تاریخ 23 آگوست در شهر لیسبون و در ورزشگاه استادیو دا لوز خانه بنفیکا برگزار خواهد شد.

 

1502988

 

فینال چمپیونزلیگ ابتدا طبق برنامه قرار بود در شهر استانبول و در ورزشگاه آتاتورک این شهر برگزار شود، همان استادیومی که با بازی ماندگار لیورپول و آث میلان در فینال سال 2005 در یادها باقی مانده. ولی بعد از آنکه استانبول اعلام کرد تمایلی برای میزبانی ندارد قرار شده برگزاری فینال به لیسبون واگذار شود.

 

بر اساس این گزارش ممکن است میزبان  فینال لیگ اروپا هم به جای گدانسک به پورتو واگذار شود. به این ترتیب فینال هر دو رقابت باشگاهی اروپایی در دو شهر پرتغالی برگزار خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها