کد خبر : 1689623 | 25 خرداد 1399 ساعت 16:15 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش دیلی میل

لیورپول و شکار 120 میلیون یورویی از گرگ ها

باشگاه لیورپول برای تقویت خود در فصل آینده به جذب دو بازیکن از ولورهمپتون فکر می کند.

لیورپول و شکار 120 میلیون یورویی از گرگ ها

به گزارش "ورزش سه"، از هفته آینده لیگ برتر انگلیس نیز فعالیت خود را مجددا شروع خواهد کرد و تقریبا غیرممکن است که قهرمانی به تیمی دیگر غیر از لیورپول برسد. قرمزها پس از 30 سال در لیگ انگلیس موفق به کسب عنوان قهرمانی خواهند شد تا به طلسم طولانی خود پایان دهند.

 

 

1502205

 

 

در شرایطی که قهرمانی لیورپول قطعی به نظر می رسد، تمرکز سران باشگاه روی تقویت تیم برای فصل آینده معطوف شده است. قطعا بازیکنانی جدا خواهند شد و باشگاه به جذب چند بازیکن هم فکر می کند.

بسیاری معتقدند اگر شیوع کرونا شرایط اقتصادی باشگاه ها را مختل نمی کرد، حالا تیمو ورنر به لیورپول پیوسته بود ولی در وضعیت فعلی به سختی بتوان تصور کرد که قرمزها دست به خریدی بزرگ بزنند.

 

 

1233235

 

 

در حالی که جدایی آدام لالانا و ژردان شقیری قطعی به نظر می رسد و جینی واینالدوم، نبی کیتا و دیووک اوریگی در صورت رسیدن پیشنهاد خوب ممکن است جدا شوند، لیورپول خرید دو بازیکن از وولوز را مد نظر دارد.

 

 

1503032

 

 

طبق ادعای دیلی میل، آداما ترائوره و روبن نِوِس دو بازیکنی هستند که یورگن کلوپ جذب شان را به سران باشگاه توصیه کرده است. ترائوره که فصلی درخشان را پشت سر گذاشته، تمجیدهای علنی یورگن کلوپ را نیز در چند نشست خبری به دنبال داشت و روبن روبن نِوِس هافبک پرتغالی هم می تواند خط میانی قرمزها را تقویت کند. جذب این دو بازیکن البته ارزان نخواهد بود و ارزش این دو روی هم 120 میلیون یورو تخمین زده می شود.

لیوپول فصل گذشته تنها 10 میلیون یورو برای جذب فان در برگ و مینامینو هزینه کرد و تابستان با تغییر اسپانسر از نیوبالانس به نایکی، مبلغ بسیار خوبی نیز دریافت خواهد کرد. با فروش چند بازیکن و مبلغ دریافتی از نایکی، احتمالا بودجه لازم برای خرید ترائوره و روبن نِوِس نیز فراهم می شود.

 

 

1503033

 

دیدگاه‌ها