کد خبر : 1689627 | 25 خرداد 1399 ساعت 16:20 | 122.6K بازدید | 8 دیدگاه

صحبت های عجیب منصوریان

افشاگری؛ من نگذاشتم سید جلال استقلالی شود

در برهه ای برانکو – سید جلال حسینی را نخواست و تصور می شد این بازیکن راه استقلال را در پیش گیرد. علیرضا منصوریان حالا مدعی شده است که مانع از استقلالی شدن سید جلال شد.

افشاگری؛ من نگذاشتم سید جلال استقلالی شود

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان که در این باره با خبر ورزشی صحبت کرده در خصوص استقلالی نشدن سید جلال حسینی گفته است:« صراحتاً به همه هواداران فوتبال می‌گویم که من نگذاشتم جلال حسینی استقلالی شود. جلال یک پرسپولیسی اصیل بود ولی چون این تیم را از دست داده بود از روی عصبانیت و لجبازی با برانکو می‌خواست در سال 94 همان کاری را بکند که علی انصاریان در سال 85 انجام داد ولی من چه آن زمان سرمربی نفت بودم به حسینی گفتم: جلال جان، دوران فوتبال یک روز تمام می‌شود و  باید دست بچه‌ات را بگیری و در خیابان راه بروی، بنابراین فقط با یک تیم باش. بیا واین فصل در نفت بازی کن. حتی اگر استقلال 3 برابر دستمزد هم می‌دهد، به آنجا نرو. به نفت بیا و شاید فصل آینده بتوانی دوباره به پرسپولیس برگردی. اتفاقاً همین طور هم شد و از وقتی جلال حسینی به پرسپولیس برگشت با این تیم سه قهرمانی متوالی کسب کرده است.»


جالب اینکه سید جلال در بازگشت به پرسپولیس این قدر برای تیم خوب کار کرد که همواره کاپیتان تیم بود و برانکو از او به عنوان سوپر من سرخ ها یاد می کرد. سرمربی وقت پرسپولیس (برانکو) به دفعات از سید جلال به خاطر عدم دعوت به اردوی تیم ملی دفاع کرد. این اتفاق اگر از سوی کاپیتان پرسپولیس تایید شود، نشان می دهد گاهی اوقات یک مشورت خوب می تواند مانع از اتفاقی شود که بعدا دستاوردش پشیمانی خواهد بود. دست کم در خلوت بازیکن. سید جلال یک فصل پرسپولیس را از دست داد و البته در نفت هم روزهای خوبی را سپری کرد اما در ادامه با حضور دوباره در پرسپولیس جام های متعددی را درو کرد. در حالی که اگر به استقلال می رفت شاید این اتفاقات خوب برای او رخ نمی داد. دست کم اکنون سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر در کارنامه سید جلال نبود.

 

همان طور که علیرضا منصوریان بدان اشاره کرد برخی از بازیکنان دو تیم گاهی نه به خاطر عشق و علاقه بلکه از روی لج و لجبازی راهی تیم رقیب می شوند. در سال های نه چندان دور علیرضا نیکبخت واحدی هم از استقلال راهی پرسپولیس شد در حالی که امروز در جایگاه مربی انتظار دارد او را استقلالی خطاب کنند. ادعای مطرح شده از سوی علیرضا منصوریان هیچ گاه از سوی سید جلال حسینی عنوان نشد. البته شاید هر بازیکن دیگری در جایگاه سید جلال بود از تصمیم برانکو ناراحت می شد به این خاطر که در بهترین شرایط فنی قرار داشت بطوریکه در نفت هم روزهای خوبی داشت. در عین حال در فوتبال حرفه ای این مربی است که تصمیم می گیرد و تنها باید پاسخگوی سوالات باشگاه باشد و نیازی به توضیح به بازیکن ندارد. این اتفاق نشان می دهد بازیکن در مواجه با تصمیمی که بر خلاف میل باطنی اش است اگر صبر کند و به روند خوب خود ادامه دهد می تواند شرایط را برای خود تغییر دهد.

 

باید منتظر ماند و دید که سید جلال حسینی چه واکنشی به ادعای علیرضا منصوریان نشان خواهد داد.

 

1503036

 

دیدگاه‌ها