کد خبر : 1689658 | 25 خرداد 1399 ساعت 17:57 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه احمد نور برای تکرار رکورد رویایی (عکس)

احمد نوراللهی کاپیتان سوم تیم پرسپولیس امیدوار است که رکورد فصل گذشته خود را از نظر فیکس بودن در در مسابقات تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی در سال 1398 ستاره بی چون و چرای پرسپولیس بود و موفق گل های مهمی را نیز به ثمر برساند. وی سال را با گلزنی مقابل استقلال آغاز کرد و تیمش را در دیدار دربی به بردی ارزشمند رساند. چندی بعد دروازه سپاهان را در نیمه نهایی جام حذفی باز کرد تا نقشی پررنگ در دبل قهرمانی سرخپوشان داشته باشد. در لیگ نوزدهم نیز با گلزنی مقابل پیکان سه امتیاز را به حساب تیم کالدرون واریز کرد و با شوتی تماشایی هم دروازه سایپا را گشود و پیروزی سرخ ها را تثبیت بخشید.

 

1503067

 

اما رکورد ویژه او، فیکس بودن در 38 بازی از 39 بازی رسمی پرسپولیس بود که آمار بی نظیر در فوتبال ایران به حساب می‌آید. او در هافبک وسط، هافبک دفاعی و حتی هافبک هجومی به میدان رفت و دستکم 8 رقیب را کنار زد و با ثبت بیشترین تعداد حضور در ترکیب اصلی، سالی رویایی را سپری کرد. این در حالی است که البته فارغ از آمار گلزنی و تعداد بازی، نمایش او به شکلی بود که هر سه مربی از آن رضایت داشتند و اساسا بقادر ترکیب با وجود سه تغییر در راس کادرفنی، خود گواه کیفیت فوتبالیستی در این سطح است.

 

او حالا دوباره تمرینات را با انگیزه آغاز کرده و امیدوار است که بتواند نمایش های درخشان گذشته را تکرار کند و به مهره اصلی پرسپولیس تبدیل شود. باتوجه به مصدومیت سیدجلال و نیمکت نشینی احتمالی عالیشاه، هیچ بعید نیست که این ستاره شماره 8 کار را به عنوان مهره اصلی استارت بزند.

دیدگاه‌ها