کد خبر : 1689717 | 25 خرداد 1399 ساعت 23:18 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

لئوناردو: توخل فصل بعد هم سرمربی PSG است

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، تایید کرد که توماس توخل فصل آینده هم سرمربی تیم اول این باشگاه خواهد بود.

لئوناردو: توخل فصل بعد هم سرمربی PSG است

به گزارش "ورزش سه"، توخل که در سال 2018 جانشین اونای امری در پاری سن ژرمن شد، ابتدای قراردادی دو ساله با این باشگاه امضا کرد اما بعد از قهرمانی در اولین فصل حضورش در این باشگاه، قراردادش را تا سال 2021 تمدید کرد.

پاریسی ها پیش از توقف رقابت های این فصل لیگ 1 هم با 12 امتیاز برتری، در صدر جدول قرار داشتند و با پایان دادن زودهنگام رقابت های این فصل، آنها بار دیگر عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

علی رغم موقعیت در رقابت های داخلی، ناکامی این تیم در رقابت های اروپایی باعث شد تا شایعاتی در مورد تلاش مدیران پی اس جی برای به خدمت گرفتن مکس آلگری، سرمربی سابق میلان و یوونتوس، منتشر شد اما لئوناردو با رد این شایعات، اعلام کرد که این مربی آلمان برای سومین فصل هم به کار در پارک دو پرنس ادامه خواهد داد.

 

1474935

 

او به خبرنگاران گفت:" هنوز یک سال از قرارداد او باقی مانده است و او فصل بعد هم روی نیمکت ما خواهد بود. او خوب کار کرده؛ نتایج خوب است. تمدید قرارداد؟ وقت داریم تا به این فکر کنیم."

لئوناردو همچنین در پاسخ به سوالی در مورد تلاش این باشگاه برای پیدا کردن جانشین احتمالی برای توخل، گفت:" من شرایط هیچ مربی ای را بررسی نکردم؛ هرگز. مهم است که این را بگویم. ما با توخل صحبت کردیم و او همه چیز را می داند. شرایط واضح است. هیچ صحبتی با کسی نشده است."

دیدگاه‌ها