کد خبر : 1689722 | 25 خرداد 1399 ساعت 23:36 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه اینتر به جای خرید ستاره بارسلونا جیست؟

اینتر از خرید آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا منصرف شده و قصد دارد فصل بعد دوباره از راجا ناینگولان در ترکیب خود بهره گیرد.

برنامه اینتر به جای خرید ستاره بارسلونا جیست؟

به گزارش "ورزش سه"، راجا ناینگولان دو سال قبل و بعد از کش و قوس های فراوان راهی اینتر شد، اما مصدومیت های متوالی اجازه نداد او دوران درخشان حضور در رم را در سن سیرو نیز تکرار کند و در نهایت این بازیکن به دستور آنتونیو کونته و برای حفظ نظم و ترتیب در رختکن، از اینتر جدا شد.

 

1351451

 

راجا ناینگولان فصل جاری را به صورت قرضی در کالیاری سپری کرد، اما بندی اجباری برای خرید این هافبک بلژیکی وجود ندارد و به نظر می رسد کالیاری هم چندان مایل به حفظ این بازیکن نیست. حالا نشریه توتواسپورت مدعی شد احتمالا فصل بعد راجا ناینگولان دوباره به ترکیب اینتر بازگشته و برای این تیم باز کند.

 

در واقع اینتر پیش از این به شدت به دنبال جذب آرتورو ویدال، هافبک جنگنده و شیلیایی بارسلونا بود، اما حالا به این نتیجه رسیده مبلغ خرید ویدال را روی جذب ساندرو تونالی از برشا سرمایه گذاری کرده و برای این پست نیز از راجا ناینگولان استفاده کند. پپ ماروتا معتقد است این هافبک باتجربه در ترکیب کالیاری بازسازی شده و فصل بعد به اینتر کمک کند. بدین ترتیب به نظر می رسد با بازگشت راجا ناینگولان و اضافه شدن ساندرو تونالی، بازیکنانی چون بورخا والرو، ماتیاس وسینو و روبرتو گالیاردینی از اینتر جدا شوند.

دیدگاه‌ها