کد خبر : 1689773 | 26 خرداد 1399 ساعت 12:18 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل

آلیسون، عامل اصلی قهرمانی لیورپول خواهد بود

گری نویل کارشناس فوتبال انگلیس مدعی است اهمیت آلیسون در موفقیت لیورپول در لیگ برتر بیشتر از اهمیت ویرژیل فن‌دایک برای این تیم بوده.

آلیسون، عامل اصلی قهرمانی لیورپول خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس فوتبال انگلیس می‌گوید لیورپول بخش عمده‌ای از موفقیتش در لیگ برتر را مدیون آلیسون، سنگربان برزیلی خود است و اهمیت او برای لیورپول حتی از اهمیت ستاره‌ای مثل ویرژیل فن‌دایک بیشتر است.

 

هر دو بازیکن مورد اشاره گری نویل از ستونهای مهم تیم یورگن کلوپ هستند و محور خط دفاعی این تیم به حساب می‌آیند. شاگردان کلوپ تا اینجا در فصل جاری لیگ برتر در 29 بازی 21 گل دریافت کرده‌اند و بهترین خط دفاعی را در بین تیمهای لیگ برتری دارند.

 

1503228

 

با وجود آنکه فن‌دایک در مراسم توپ طلای 2019 بعد از لیونل مسی در رتبه دوم ایستاد و اغلب از او به عنوان مهمترین ستاره لیورپول یاد می‌شود، گری نویل معتقد است آلیسون در موفقیت قرمزهای آنفیلد نقش مهمتری دارد.

 

نویل در این باره گفت:" من معتقدم ستاره‌ای که باعث می‌شود لیورپول امسال قهرمان لیگ برتر شود کسی نیست جز آلیسون".

 

گری نویل در ادامه گفت:" خیلی‌ها می‌گویند قطعه گمشده پازل لیورپول فن‌دایک بوده و با حضور او است که آنها حالا یک بار دیگر می‌توانند قهرمان شوند ولی من نظر دیگری دارم. تا همین دو سه سال پیش لیورپول درون دروازه ضعف داشت و من همیشه می‌گفتم آنها با این دروازه‌بانها امکان ندارد قهرمان لیگ برتر شوند. حتی یورگن کلوپ از این حرف من عصبانی شده بود. ولی با آمدن آلیسون من از همان اول فهمیدم او دروازه‌بانی در حد اشمایکل و فن‌درسار برای یونایتد است. او مهمترین نقش را در قهرمانی لیورپول خواهد داشت".

 

 

دیدگاه‌ها