کد خبر : 1689787 | 26 خرداد 1399 ساعت 13:40 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی می‌خواست همبازی رونالدو باشد

ایجنت سابق روبرت لواندوفسکی ستاره گلزن بایرن مونیخ می‌گوید او چند سال پیش برای بازی کردن در کنار رونالدو خواهان ملحق شدن به رئال مادرید بوده.

لواندوفسکی می‌خواست همبازی رونالدو باشد

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های سابق روبرت لواندوفسکی ستاره گلزن بایرن مونیخ می‌گوید این مهاجم لهستانی چند سال پیش و در زمان حضور کریستیانو رونالدو در رئال مادرید تنها به دلیل حضور ستاره پرتغالی خواهان پیوستن به رئال بوده تا بتواند در کنار او بازی کند. ولی در نهایت لواندوفسکی متقاعد شده که ملحق شدن به بایرن مونیخ برای او بهترین گزینه خواهد بود.

 

1503248

 

لواندوفسکی در سال 2014 به عنوان بازیکن آزاد بوروسیا دورتموند را ترک کرده و به رقیب اصلی‌اش در آلمان، بایرن مونیخ پیوست. لوا از آن زمان تا امروز یکی از بهترین مهاجمین دنیا بوده و با پیراهن بایرن موفقیت‌های بی‌شماری کسب کرده.

 

اما حالا توسط ایجنت او فاش شده که او ابتدا به دنبال تیم دیگری بوده و علاقه به همبازی شدن با رونالدو ممکن بوده فوتبالش را در مسیری متفاوت بیندازد.

 

1503249

 

مدیر برنامه‌های سابق لواندوفسکی در مصاحبه با رسانه‌ای لهستانی در این باره گفت:" در میانه مذاکرات به جایی رسیدیم که لوا دیگر نمی‌خواست با بایرن قرارداد امضا کند. وقتی پرس و جو کردم فهمیدم علتش این است که او می‌خواهد به رئال مادرید برود تا با رونالدو همبازی شود".

 

ایجنت سابق مهاجم لهستانی در ادامه گفت:" من کلی تلاش کردم و در نهایت توانستم قانعش کنم که او باید مهاجم اول یک باشگاه بزرگ باشد. گفتم لوا، تو در رئال مادرید یک روز مطمئنا از بنزما هم سبقت می‌گیری ولی من نمی‌توانم اجازه بدهم به باشگاهی بروی که قرار است مهاجم دوم آن باشی. چون همین الان در دورتموند هم همین موقعیت را داری. من در تمام مذاکرات‌مان چه با رئال مادرید، آرسنال و سیتی روی این مساله تاکید کردم".

 

 

دیدگاه‌ها