کد خبر : 1689807 | 26 خرداد 1399 ساعت 14:58 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوکا مودریچ:

از رونالدو دلگیر نیستم؛ او قلب بزرگی دارد

ستاره کروات رئال می گوید که دیگر از رونالدو به خاطر غیبت در مراسم اهدای جوایز فیفا و توپ طلای 2018 ناراحت نیست.

از رونالدو دلگیر نیستم؛ او قلب بزرگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ سال 2018 به سبب درخشش با رئال در لیگ قهرمانان و نیز با تیم ملی کرواسی در جام جهانی بالاتر از کریستیانو رونالدو فاتح توپ طلا و نیز دِبست فیفا شد. اتفاقی که مصادف شده بود با جدایی رونالدو از رئال و عدم حضور فوق ستاره پرتغالی در مراسم اهدای جوایز فیفا و توپ طلا.

مودریچ در کتاب بیوگرافی خود در واکنش به غیبت رونالدو در مراسم گالا گفته بود که از این قضیه ناراحت شده است.

 

 

1503261

 

 

ستاره کروات در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در این مورد توضیح داد:« رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ است. رونالدو همیشه پیروزی می خواهد و با همین حسش به ما انگیزه فتح جام های بیشتر را می داد. رونالدو به عنوان یک انسان، قلب بزرگی دارد و از او ناراحت نیستم. می دانم که  او همیشه آماده کمک به افراد نیازمند است. سال ها با او هم تیمی بودم و از یکدیگر شناخت کاملی داریم.»

 

بازنشستگی در رئال:« اطمینان دارم که حداقل تا دو سال دیگر می توانم در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم. قطعا دوست دارم با پیراهن رئال بازشسته شوم ولی این به باشگاه هم بستگی دارد. مربیگری؟ بله، دوره های مربیگری را پس از بازنشستگی طی خواهم کرد و دوست دارم مربی بشوم.»

 

 

1503262

 

 

لقب در رئال:« من هم مثل هر انسانی یک شخصیت مخصوص به خودم را دارم. در رئال به من لقب زودجوش و عصبانی داده اند. در بازی های درون تیمی اصلا جنبه باخت ندارم و خیلی زود از کوره در می روم.»

 

پنالتی بن عطیه روی لوکاس واسکز در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 18-2017:« قطعا بن عطیه با شارژ کردن لوکاس باعث سرنگون شدنش شد. مهم نیست خطا دقیقه 35 است یا 95. آن صحنه یک خطای پنالتی بود. در موقعیت های مشابه قرار گرفته ام و عصبانیت یوونتوسی ها را درک می کنم. بوفون به خصوص فوق العاده عصبانی بود ولی مهم نیست؛ چون برای من او همیشه یک دروازه بان بزرگ در تاریخ فوتبال است.»

 

 

1494809

دیدگاه‌ها