کد خبر : 1689880 | 26 خرداد 1399 ساعت 20:03 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

اندی کول:

رونالدو را دیدم خودم را خراب کردم!

اندی کول، مهاجم سابق منچستریونایتد به تمجید از رونالدوی برزیلی پرداخت.

رونالدو را دیدم خودم را خراب کردم!

به گزارش "ورزش سه"، اندی کول اعتراف کرده که قبل از دیدار منچستریونایتد با اینتر در سال 1999، هنگامیکه در کنار رونالدو در تونل قرار داشت خیلی ترسیده بوده است. اندی کول بین سالهای 1995 و 2001 در اولدترافورد دوران بسیار موفقی را سپری کرد و در 275 بازی 121 گل به ثمر رساند و در این مقطع یونایتد 9 جام مهم نیز کسب کرد. اندی کول یکی از ستاره های شیاطین سرخ در نمسیر فتح سه انه سال 1999 بود.

 

اندی کول گفت: "به یاد دارم وقتی در آن فصل با اینتر در میلان بازی کردیم و در تونل برای رفتن به میدان صف کشیده بودیم، من رونالدو را دیدم، دروغ نمی گویم و باید اعتراف کنم تقریبا خودم را خیس کرده بودم.

 

1503333

 

سالها بازی های رونالدو را تماشا کرده بودم. من در مورد یک بازیکن پا به توپ صحبت می کنم. رونالدو همه چیز داشت، اما وقتی شما در آن سطح بازی می کنید به خودتان می گویید من نیز در حال رفتن به مسابقه ای هستم که چنین بازیکنانی حضور دارند، پس من نیز در این رده بازی می کنم.

 

اگر حالا با خیلی از بچه ها در مورد رونالدو برزیلی صحبت کنید، آنها از حرف های شما تعجب می کنند، زیرا نمی دانند که او کیست. اگر مصدومیت های رونالدو را کنار بگذاریم، او می توانست بارها برنده توپ طلا شود و یک میلیون گل به ثمر برساند. بازی رونالدو با توپ فوق العاده بود.

 

البته قطعا باید کریستیانو رونالدو را در نیز در همان سطح دید، زیرا ما و بچه ها در حال حاضر چنین شرایطی را مشاهده می کنیم، اما اگر مصدومیت ها را از کارنامه رونالدوی برزیلی حذف کنیم او فوق العاده بود."

دیدگاه‌ها