کد خبر : 1689897 | 26 خرداد 1399 ساعت 21:34 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو مارتینز و احتمال نیمکت نشینی در ادامه فصل!

موندو مدعی شد که احتمال نیمکت‌نشینی لائوتارو مارتینز در ادامه فصل وجود دارد.

لائوتارو مارتینز و احتمال نیمکت نشینی در ادامه فصل!

به گزارش "ورزش سه" بارسلونا به شدت شرایط جذب ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز را دنبال می کند؛ با وجود شایعاتی که درباره این انتقال مطرح شده اما بسیاری معتقد هستند که لائوتارو در نهایت راهی نوکمپ خواهد شد. همچنین گفته می شود که یکی از مهم ترین دلایل علاقه لائوتارو به منظور حضور در بارسا، بازی در کنار هم وطن خود یعنی لیونل مسی است.

 

1501299

 

در چند روز گذشته رسانه ها اخبار زیادی را درباره این انتقال مخابره کردند اما اکثریت آنها بر این عقیده هستند که نراتزوری تنها با دریافت 111 میلیون یورو راضی به فروش لائوتارو خواهد شد. این در حالی است که بارسا امید دارد با وارد کردن یک بازیکن به معامله لائوتارو قیمت این ستاره آرژانتینی را کاهش دهد.

 

با این حال اخیراً گفته شد که خود لائوتارو مارتینز نیز از سران اینتر درخواست کرده که با انتقال این بازیکن به بارسا موافقت کنند. بر این اساس منبع کاتالانی موندو دیپورتیوو مدعی شده که مسئولان اینتر از ستاره آرژانتینی تیم شان دلخور هستند و معتقدند که شایعات پیرامون حضور این بازیکن در بارسا باعث بر هم خوردن تمرکز او شده است. همچنین موندو ادعا می‌کند که احتمال نیمکت نشینی لائوتارو در ادامه فصل به خاطر این مسئله وجود دارد.

دیدگاه‌ها