کد خبر : 1689912 | 26 خرداد 1399 ساعت 23:39 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو- بارسلونا؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

بارسلونا هنوز برای خرید لائوتارو مارتینز از اینتر به توافق نرسیده و دو تیم در مورد رقم این انتقال احتمالی به توافق دست نیافته اند.

لائوتارو- بارسلونا؛ خیلی دور خیلی نزدیک!


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه لائوتارو مهم ترین هدف تابستانی بارسلونا لقب گرفته، اما هنوز تردیدهای زیادی در مورد انتقال او به نوکمپ وجود دارد. اسکای اسپورتس در گزارشی مدعی شد لائوتارو مارتینز از اوایط فصل و حدود ماه فوریه به دیران بارسلونا اعلام کرده مشکلی برای انتقال به این تیم ندارد و برای رفتن به نوکمپ ابراز آمادگی کرده، اما علاقه ای به خراب کردن رابطه اش با باشگاه اینتر نشان نداده و مدیران این تیم را برای جدایی تحت فشار نگذاشته است.

 

1484525

 

اینتر برای فروش لائوتارو مارتینز رقم بالایی خواسته و تاکید دارد که تنها یک بازیکن را برای معاوضصه می پذیرد. به عنوان مثال بارسلونا جونیور فیرپو را پیشنهاد داده، اما معتقد است این بازیکن 35 میلیون یورو ارزش دارد که اینتر کاهش چنین رقمی را از بند آزادسازی 111 میلیون یورویی لائوتارو مارتینز نمی پذیرد. بارسلونا نیز به هیچ وجه شرایط پرداخت چنین رقمی را ندارد و می خواهد به هر ترتیبی پول کمتری به اینتر بدهد.

 

بدین ترتیب هنوز مشخص نیست این مهاجم 22 ساله و آرژانتینی فصل بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد. برخی مطبوعات ایتالیایی نمایش ضعیف لائوتارو مارتینز مقابل ناپولی را به عدم تمرکز او در مورد انتقال به بارسلونا ربط دادند، اما به نظر می رسد او حداقل به صورت علنی چنین چیزی را به مدیران تیمش مطرح نکرده است. مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا ممکن است یک سال انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا را به تعویق اندازد.

دیدگاه‌ها