کد خبر : 1689950 | 27 خرداد 1399 ساعت 11:17 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سرمربی تیم ملی نوجوانان به ایران

حسین عبدی – سرمربی تیم ملی نوجوانان که در اسپانیا زندگی می کند با وجود شرایط سخت پروازی از اروپا به ایران در دوران کرونایی وارد تهران شده است.

بازگشت سرمربی تیم ملی نوجوانان به ایران 

به گزارش "ورزش سه"، او قرار است در نشستی با اعضای کمیته جوانان در خصوص برنامه های خود برای تیم ملی نوجوانان در ماه های آینده صحبت کند و در صورتی که همه چیز خوب پیش رود به زودی تمرینات تیم آغاز خواهد شد. 

 

آذر ماه در بحرین شاهد برگزاری جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی با حضور 16 تیم از جمله ایران خواهیم بود که 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی مجوز حضور در جام جهانی را به دست خواهند آورد. 

 

گفتنی است به تازگی مجوز تمرین تیم های ملی هم از سوی ستاد مبارزه با کرونا صادر شده و با توجه به اینکه زمان زیادی به شروع بازی های انتخابی جام جهانی باقی نمانده به نظر می رسد تمرینات تیم ملی نوجوانان هم به زودی آغاز شود. البته که این تیم برای صعود به جام جهانی کار بسیار سختی پیش رو دارد و در صورتی شانس زیادی برای صعود به جام جهانی خواهد داشت که جدا از برگزاری اردوهای مفید بازی های دوستانه سودمندی هم انجام دهد. 

 

پیش تر محمد رضا مهدوی مربی تیم ملی نوجوانان و دستیار حسین عبدی به خبرنگار ما گفته بود سرمربی تیم برنامه تیم را روز به روز و ساعت به ساعت حتی تا جام جهانی تدوین کرده است و آماده شروع چالش صعود به جام جهانی هستیم.

دیدگاه‌ها