کد خبر : 1689956 | 27 خرداد 1399 ساعت 11:40 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو گلر سابق تیم ملی همراه تیم نشدند

دروازه بانان سیاستمدار؛ طومار را امضاء نکردند

باشگاه های معترض به برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر برای رسیدن به هدف اینبار دست به دامان بازیکنان شده اند. نامه اعتراض آمیز بازیکنان به ادامه برگزاری بازی های لیگ برتر دیروز در فضای رسانه ای منتشر شد.

دروازه بانان سیاستمدار؛ طومار را امضاء نکردند

به گزارش "ورزش سه"، ابتدا عنوان شد 7 تیم خواهان تعطیلی بازی های لیگ برتر هستند که بعد از انتشار این نامه و بازتاب آن مشخص شد نامه منتشر شده نامه بازیکنان است نه نامه باشگاه ها و تعداد آنها هم 7 تیم نیست و برخی هم موضع خود را پس گرفتند. نمونه اش عبدالله ویسی – سرمربی پیکان که درادامه هم مدیر عامل این باشگاه اعلام کرد آنها تابع تصمیم سازمان لیگ هستند ودر صورتی که قرار به برگزار بازی های لیگ برتر باشد حتما در بازی ها شرکت خواهند کرد. 

 

اما درون تیم های معترض هم برخی از بازیکنان بودند که پای نامه اعتراض آمیز به برگزاری بازی های لیگ برتر را امضاء نکردند! نمونه اش حامد لک دروازه بان ماشین سازی که به نظر می رسد تنها بازیکن ماشین سازی باشد که نامه را امضاء نکرده است. در نساجی هم اتفاق مشابهی را شاهد بودیم. علیرضا حقیقی مرد شماره یک تیم نامه را امضاء نکرده است و به نظر می رسد موافق برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر هست. شاید از نگاه این دو دروازه بان منعی برای ادامه بازی های لیگ برتر وجود نداشته باشد. وقتی تیم تمرین می کند. بازی دوستانه انجام می دهد و همه بازیکنان هم درتعطیلات به مسافرت می روند. به خصوص که در فضای عمومی عنوان شده که وارد دوران سازگاری با کرونا شده ایم و می شود با رعایت مسایل بهداشتی کارهای روزمره را هم دنبال کرد. در نساجی علاوه بر علیرضا – محمد عباس زاده کاپیتان تیم و حسین ماهینی هم نامه را امضاء نکرده اند. 

 

1503417

 

دیدگاه این بازیکنان که در اکثریت قرار دارد قابل احترام بوده و نمی شود تیم های معترض به این تصمیم خرده بگیرند. به خصوص در چنین مواقعی باید حق را به مخاطب داد که بر اساس داده های خود تصمیم گیری کند نه اینکه تصمیم تحمیل شود. البته بودند دروازه بانی هم که در صف تیم های معترض بوده و قطعا بنا به دلایلی که از نگاهشان منطقی به نظر می رسد خواهان تعطیلی بازی های لیگ برتر هستند. نمونه اش محمد رشید مظاهری مرد شماره یک تراکتور. تراکتور و ماشین سازی که توسط یک مالک اداره می شوند از مخالفان سر سخت ادامه بازی های لیگ برتر هستند. به خاطر شیوع ویروس کرونا و خطری که سلامتی تیم ها را تهدید می کند. 

 

1503418

 

تفاوت دیدگاه ها نزد دروازه بان ها در نوع خود جالب است. علیرضا حقیقی که در بازگشت دوباره به نساجی و با گذشت زمان آزمون و خطاها را پشت سر گذاشته در تعطیلات سه ماه با برگزاری تمرینات اختصاصی شرایط فنی و روحی و روانی خوبی پیدا کرده و در بازی های اخیر نساجی هم درخشان ظاهر شده. او بدون شک امیدوار است با ادامه بازی های لیگ و نمایش خوب درون دروازه نساجی بار دیگر شانس حضور دراردوی تیم ملی را پیدا کند. اشکالی پیش نمی آید حامد لک هم همین ایده را داشته باشد. در عین حال باید گفت رشید مظاهری در سال های اخیر به دفعات امتحان خود را پس داده و شاید خیالش از بابت حضور دوباره در اردوی تیم ملی راحت است و خیلی دغدغه عدم برگزاری بازی های باقی مانده لیگ برتر را ندارد.

 

1503419

دیدگاه‌ها