کد خبر : 1689967 | 27 خرداد 1399 ساعت 12:07 | 5.3K بازدید | 3 دیدگاه

درخواست تضمین سلامت بازیکنان، خواسته پوچی است

شاهرودی: تیم‌ها بهانه نیاورند و به زمین بیایند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تضمین خواستی برای شروع مجدد مسابقات لیگ وجود ندارد، مگر شما می‌توانید به تمام دنیا تضمین بدهید که کرونان نمی‌گیرید

شاهرودی: تیم‌ها بهانه نیاورند و به زمین بیایند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رضا شاهرودی درباره شرایط تیم پرسپولیس پیش از آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات تیم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع شده است. تیم‌هایی که هزینه کرده‌ و بازیکنان گران قیمت خریده‌اند، حتماً می‌توانند این پروتکل‌ها را هم رعایت کنند. لیگ‌هایی اروپایی هم شروع شده و الان تصمیم بر این است که لیگ ما هم شروع شود. حالا با این شرایط تیم‌هایی که تضمین می‌خواهند باید بدانند تضمینی نیست. مگر شما می‌توانید به تمام دنیا تضمین بدهید؟! این یک خواسته پوچ است.
 

وی در ادامه افزود: باشگاه پرسپولیس گفته است بازی‌ها باید برگزار شوند. به نظرم اگر بازی‌ها لغو هم شود باید قهرمانی را به پرسپولیس بدهند. این تیم 10 امتیاز با رقبا اختلاف دارد و با توجه به اینکه سه سال هم قهرمان بوده است، باید جام را به پرسپولیس بدهند. تیم‌های دیگر اگر بازی می‌کنند، به زمین بیایند، اگر هم نمی‌آیند دیگر نباید بهانه بیاورند!

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد نامه هفت باشگاه لیگ برتری به رئیس فدراسیون فوتبال برای لغو مسابقات لیگ، تصریح کرد: احتمالاً مدیرعامل‌های باشگاه با یکدیگر ارتباط گرفتند و این نامه را نوشتند. به‌هرحال تیم‌ها هزینه کردند و دوست ندارند اینجای جدول باشند. این طبیعی است. این باشگاه‌ها هزینه زیادی کرده‌اند و نمی‌توانند جوابگوی هواداران خود باشند. به همین دلیل هم دوست ندارند بازی‌ها ادامه داشته باشد.

 

1441422

 

 

شاهرودی درباره اینکه شاید برخی از بازیکنان پرسپولیس به دلیل اختلاف 10 امتیازی تیم‌شان قهرمانی در این فصل را قطعی بدانند، گفت: خیر، من با پیروانی و مطهری در ارتباط هستم. پرسپولیس تمرینات خوبی انجام می‌دهد و بازیکنانش هم باانگیزه‌تر از قبل هستند. به‌هرحال آن‌ها هم وقتی می‌بینند این مسائل پیش می‌آید و عده‌ای دنبال تعطیلی لیگ هستند، توان بیشتری در تمرینات می‌گذارند. قطعاً آنها هم متوجه این موضوع هستند و با قدرت ظاهر می‌شوند تا پوکر قهرمانی را به هواداران تقدیم کنند.

 

«علیرضا بیرانوند به احتمال فراوان تا چند روز دیگر راهی کشور بلژیک خواهد شد و شاید دیگر به جمع پرسپولیسی‌ها بازنگردد، با این شرایط و با توجه به مصدومیت دروازه‌بان سوم سرخپوشان آیا به نظر شما کادر فنی پرسپولیس با مشکلی درون دروازه مواجه نخواهد شد؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال بیان کرد: بیرانوند رفت، اما از فرودگاه برگشت. حتماً قرارداد او به نحوی است که باید به بلژیک برود. هنوز هم که مجوزش صادر نشده است. بیرانوند در این سال‌ها هم برای تیم ملی و هم برای پرسپولیس مثمرثمر بوده است، اما نباید از رادوشویچ هم به راحتی بگذریم. او هم دروازه‌بان خوبی است و در این سال‌ها هر وقت به زمین آمده، بهترین دروازه‌بانی را داشته است. در هر صورت من امیدوارم بیرانوند بماند، اما اگر قراردادش به مشکل می‌خورد، بهتر است برود.

دیدگاه‌ها