کد خبر : 1689988 | 27 خرداد 1399 ساعت 13:09 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

آقای رسول پناه باید بیشتر تلاش کند؛

حسینی: فدراسیون و سازمان لیگ باید قاطع باشند

سیدجلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید شرایط پرسپولیس خوب نیست و رسول پناه باید تلاش بیشتری برای حل مشکلات مالی انجام دهد.

حسینی: فدراسیون و سازمان لیگ باید قاطع باشند

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی مدافع با تجربه پرسپولیس در رابطه با حضور در محل باشگاه بیان کرد: با آقای رسول پناه قرار داشتیم که ایشان نبودند. عصر بازی دوستانه داریم. باید زود به خانه برویم و استراحت کنیم.


کاپیتان پرسپولیس در رابطه با بحث هایی که این روزها درباره انصراف برخی تیم ها مطرح است، تاکید کرد و گفت: فقط باید فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم بگیرند. باید بیایند و قاطعانه حرف بزنند. هر کسی هر صحبتی اگر بخواهد انجام دهد، خیلی خوب نیست. هر تصمیمی گرفته اند باید پای آن بایستند و جواب همه را بدهند تا اینطور هم هواداران مقابل هم قرار نگیرند.


حسینی در رابطه با شرایط مالی باشگاه اینطور توضیح داد: سه هفته است که تمرین می کنیم. چند بازی دوستانه انجام داده ایم. باز هم بازی دوستانه داریم. مشکلات زیادی البته داریم. آقای رسول پناه تلاش می کنند و باید تلاش بیشتری کنند تا پرونده ها و مشکلات مالی تیم ها را اذیت نکند. امیدوارم این شرایط پیش بینی شده باشد تا هواداران مثل سال های گذشته اذیت نشوند.


او در رابطه با مصدومیت محمد انصاری اضافه کرد: محمد یکی از بهترین های ما بوده است. خیلی ناراحتیم از این موضوع و امیدوارم خیلی زود به شرایط برگردیم.

 

دیدگاه‌ها