کد خبر : 1690038 | 27 خرداد 1399 ساعت 16:43 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

اینجا کسی دلسوز تیم ما نیست

بنگر: با این شرایط باید در پارک تمرین کنیم

مربی پارس جنوبی به اعتراض نسبت به شرایط تیمش پرداخت و خواستار حمایت لازم برای دستیابی به امتیاز بقا شد.

بنگر: با این شرایط باید در پارک تمرین کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر، بازیکن سابق پرسپولیس که اکنون کار مربیگری را در پارس جنوبی آغاز کرده در واکنش به شرایط این تیم گفت: مسئولی نداریم که بخواهد امکاناتی برایمان درست کند. خیلی از تیم‌ها تونل ضد عفونی دارند و پروتکل بهداشتی را رعایت می‌کنند اما ما فقط یک سرپرست به نام ایوب چراغی داریم که اگر یک روز پول داشته باشد، برایمان ماسک و دستکش می‌خرد و اگر نداشته باشد که همه چیز تعطیل است.

 

وی در ادامه گفت: پارس جنوبی هیچ مسئولی ندارد که به ما سری بزند که ببیند ما زنده‌ایم یا مرده. برایشان مهم نیست این بازیکنان کرونا بگیرند یا نگیرند. وضع خیلی افتضاح است. مسئولان شهر جم و کسانی که این تیم را دارند، حداقل با مردم صادق باشند و بگویند که آینده این باشگاه چه خواهد شد. آیا اصلا دوست دارند این باشگاه را داشته باشند؟ اکنون آقای موسوی رفته و آقای خرم‌دل آمده است. هر تغییر و تحولی در فوتبال یعنی اینکه باید شرایط بهتر شود اما متاسفانه در تیم ما وضعیت روز به روز بدتر شده که بهتر نشده است. زمانی که آقای موسوی مسئولیت داشت، چند نفری را در تمرین می‌دیدیم اما اکنون هیچ چیز اینجا رعایت نمی‌شود.

 

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد اینکه آقای خرم‌دل گفته یک کارگروه قرار است تشکیل شود تا مشکلات تیم بررسی شود، گفت: 10 روز دیگر بازی‌ها شروع می‌شود؛ کارگروه می‌خواهیم چه کنیم؟ بیایند وضع تیم را ببینند. 8 روز دیگر با تیم‌های قوی و بالای جدول بازی داریم. مردم جم این تیم را دوست دارند. چند بازیکن ما از جوانان جم هستند. اگر این تیم نباشد، این بازیکنان باید لیگ 5 بازی کنند. ما چیزی از آنها نمی‌خواهیم. بیایند با ما یک چای تلخ بخوریم.

 

محسن بنگر با اشاره به مشکلات تامین زمین تمرینی این تیم گفت: مجموعه تمرینی تیم در تهران هم اعلام کرده اگر تا چهارشنبه به ما پول ندهید، دیگر به این ورزشگاه هم راهتان نمی‌دهیم. مثل دوران قدیم باید در پارک تمرین کنیم.

 

مربی پارس جنوبی در مورد کمکی که وزارت نفت به باشگاه کرده، گفت: ‌10 میلیارد پول داده‌اند اما اکنون این پول در تربیت بدنی است. باشگاه ما مدیرعامل ندارد و کسی حق امضا ندارد که برود این پول را بگیرد. 4 میلیارد از خود تربیت بدنی داده‌اند و 6 میلیارد آن باقی مانده که یک میلیارد آن در سازمان لیگ است و 4 میلیارد آن در جای دیگر. کسی دلسوز این تیم نیست.حق تیم‌مان را نمی‌توانیم بگیریم. بعد می‌گویید به مگنو بلیت بدهند؟

 

وی در مورد خطر سقوط این تیم به لیگ یک گفت: نمی‌دانم در گذشته چه اتفاقی افتاد اما تیم از نظر روحی به هم ریخته بود. تراکتور مدعی را هم در آخرین بازی بردیم ولی تا کسی نیاید، نمی‌توانیم کاری کنیم. مثل آن سال در نفت تهران شده‌ایم. 6-7 بازی نباختیم، تراکتور و سیاه جامگان را هم بردیم بعد اعلام کردند خبری از پول نیست و در 8 دیدار آخر هم امتیاز نگرفتیم و تیم سقوط کرد. می‌ترسم بلای نفت تهران سر پارس جنوبی هم بیاید.

دیدگاه‌ها