کد خبر : 1690040 | 27 خرداد 1399 ساعت 17:15 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

3 ستاره بارسا در خطر از دست دادن بازی با سویا

بارسلونا پس از بازی ساده امشب برابر تیم قعرنشین لگانس یکی از حساس ترین بازی های فصل خود را برابر سویا پیش رو دارد.

3 ستاره بارسا در خطر از دست دادن بازی با سویا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسا پس از برتری 0-4 در زمین مایورکا خود را برای دیدار امشب برابر لگانس مهیا می کند. دیداری برابر تیم قعرنشین لالیگا که به نظر بارسا کار دشواری برای پیروزی در آن نخواهد داشت ولی ماموریت اصلی بارسا  بازی جمعه پیش رو برابر سویا در سانچس پیسخوان خواهد بود.

 

 

The talk of Arturo Vidal and Luis Suárez before confronting in the ...

 

 

بدون شک کیکه ستین دوست دارد تمام ستاره هایش را برای این بازی در اختیار داشته باشد ولی لوئیس سوارز، آرتورو ویدال و ساموئل اومتیتی سه ستاره خطوط حمله، میانی و دفاع در خطر از دست دادن بازی با سویا قرار دارند.

 

ویدال در بازی مقابل مایورکا به دلیل یک خطای شدید کارت زرد گرفت و 4 کارته شد. در صورت کارت گرفتن در بازی امشب، غیبت او برابر سویا تبدیل به یکی از معضلات بارسا خواهد شد.

 

 

Coutinho, Arthur, Junior and Vidal increase the intensity

 

 

لوئیس سوارز هم که در نیمه دوم بازی با مایورکا و پس از 5 ماه به میادین برگشت، احتمالا امشب به میدان خواهد رفت تا بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیرد. وضعیت ساموئل اومتیتی اما متفاوت است و شاید کیکه ستین امشب هم به ائو میدان ندهد. گفته می شود او از لحاظ بدنی در شرایط آرمانی نیست و به همین دلیل مقابل مایورکا روی نیمکت حضور داشت.

این احتمال هم وجود دارد که کیکه ستین به بهانه سیستم چرخشی امشب به ویدال میدان ندهد و او را برای بازی مقابل سویا حفظ کند.

 

 

1495421

دیدگاه‌ها