کد خبر : 1690043 | 27 خرداد 1399 ساعت 18:09 | 32.3K بازدید | 1 دیدگاه

زنگ خطر برای بارسلونا؛ چلسی وارد کورس شد

میرالیم پیانیچ، ستاره بوسنیایی یوونتوس که مورد توجه بارسلونا قرار دارد، با باشگاه چلسی نیز مذاکراتی برای انتقال به این تیم داشته است.

زنگ خطر برای بارسلونا؛ چلسی وارد کورس شد

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که بارسلونا علاقه زیادی به جذب میرالیم پیانیچ، هافبک خلاق و باتجربه یوونتوس دارد و در هفته های اخیر اخباری در مورد توافق شخصی طرفین برای انتقال این بازیکن به تورین نیز شنیده شده است، اما امروز نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد تیم های دیگری نیز خواهان جذب این بازیکن هستند.

 

1503537

 

طبق ادعای این منبع، چلسی اخیرا با ستاره بوسنیایی بیانکونری وارد مذاکره شده و میرالیم پیانیچ نیز به پیشنهاد چلسی گوش داده و تصمیم گیری را به آینده موکول کرده است. البته به نظر می رسد بارسلونا همچنان شانس بیشتری برای خرید این بازیکن دارد، اما اگر آرتور ملو، هافبک برزیلی این تیم راضی به رفتن به تورین نشود، ممکن است مقصد میرالیم پیانیچ نیز عوض شود.

 

بارسلونا نمی خواهد برای خرید هافبک یوونتوس پول نقد پرداخت کند و پیشنهاد معاوضه بازیکن را به این باشگاه داده، اما هیچیک از گزینه های پیشنهادی بارسلونا مورد توجه باشگاه ایتالیایی قرار نگرفته اند و آنها تنها خواهان آرتور ملو هستند. در صورتی که توافق بین طرفین حاصل نشود، آنگاه چلسی می تواند برای خرید میرالیم پیانیچ اقدام کند. ممکن است بازیکنانی چون جورجینیو، هافبک مورد علاقه مائوریتسیو ساری یا مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی به عنوان بخشی از قرارداد میرالیم پیانیچ راهی تورین شوند.

دیدگاه‌ها