کد خبر : 1690056 | 27 خرداد 1399 ساعت 18:10 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

سپ بلاتر:

کاش در جام جهانی 2018 رئیس فیفا بودم

سپ بلاتر رئیس سابق فیفا از آرزوی خود بر حفظ این منصب تا جام جهانی روسیه صحبت کرد.

کاش در جام جهانی 2018 رئیس فیفا بودم

به گزارش "ورزش سه"، سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا که بعد از یک رسوایی فساد مالی در سال 2015 ریاست این سازمان را از دست داد و در حال حاضر دوران شش ساله ممنوعیت از هر نوع فعالیت فوتبالی را پشت سر می‌گذارد. او اخیرا یک نبرد حقوقی دیگر با فیفا را آغاز کرده است.

سپ بلاتر 83ساله چندی پیش در گفت و گو با بی بی سی گفت که به دلیل آسیب روانی که از سوی فیفا وارد شده در حال شکایت از این سازمان است و به دنبال بازپس گرفتن شصت ساعتی است که از او مصادره شده است.

 

 

1491126

 

 

بلاتر بسیار دوست داشت تا در جام جهانی روسیه به عنوان رئیس فیفا حاضر باشد اما به این هدف دست پیدا نکرد. او به روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه گفت:« با شادی مضاعفی همواره جام جهانی 2018 را برای خود یادآوری می‌کنم. بزرگترین رویداد در بزرگترین کشور جهان برگزار شد. این رقابت‌ها شخصاً برای من از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود. با تمام وجودم نگرانی‌هایی داشتم اما سازماندهی عالی جام جهانی 2018 مرا شگفت‌زده کرد. همه چیز خوب و روشن بود. میهمان‌نوازی روس‌ها باعث شد تا همه پیش‌داوری‌های قبلی خود را درباره این کشور فراموش کنند.»

 

رئیس پیشین فدراسیون جهانی فوتبال ادامه داد:« بسیاری از میهمانان غرب اروپا پس از حضور در روسیه متوجه بی‌اساس بودن تمامی چیزهایی شدند که پیش از به آنها گفته شد. بسیاری از این تعصب‌ها هیچ اساسی نداشتند.

روسیه به دلیل میزبانی از جام جهانی 2018 پروسه صدور ویزا را آسان کرد و همین موضوع باعث شد تا گردشگری این کشور با مزایای بی‌شماری مواجه شود. من موفق شدم در ورزشگاه زیبای سن‌پترزبورگ بازی تیم ملی بزریل برابر کاستاریکا را تماشا کنم. پیش از آن در مسکو بودم و افتخار حضور در کرملین به دعوت ولادیمیر پوتین را یافتم. البته خیلی بهتر بود که به عنوان رئیس فیفا به جام جهانی 2018 می‌رفتم اما برای من بازگشت به روسیه و دیدار دوباره با پوتین رویدادهای بزرگی بودند.»

دیدگاه‌ها