کد خبر : 1690080 | 27 خرداد 1399 ساعت 19:39 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

شیخ سلمان برای ستاره ایتالیایی دست به جیب می شود

نیوکاسل قصد دارد با قراردادی هنگفت و دستمزدی بالا، چیرو ایموبیله، بهترین گلزن سری آ و ستاره لاتزیو را در تابستان جذب کند.

شیخ سلمان برای ستاره ایتالیایی دست به جیب می شود

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد به زودی مذاکرات شیخ سلمان برای خرید باشگاه نیوکاسل به سرانجام می رسد و شاهد حضور این مرد ثروتمند عربستانی در لیگ برتر خواهیم بود. بی شک در صورت رخ دادن این اتفاق، او برای جذب بازیکنان بزرگی اقدام خواهد کرد و اخبار حاکی از تمایل این تیم به جذب چیرو ایموبیله، مهاجم 30 ساله لاتزیو است.

 

1470560

 

براساس ادعای نشریه گاتزتا دلااسپورت، باشگاه نیوکاسل می خواهد یک قرارداد پنج ساله با دستمزد خالص هشت میلیون یورو (16 میلیون یورو در سال به صورت ناخالص) به خود ایموبیله به علاوه مبلغ انتقال 55 میلیون یورو برای انتقال او به به باشگاه لاتزیو پرداخت کند و در واقع اینگونه 135 میلیون یورو برای جذب این مهاجم گلزن هزینه خواهد کرد.

 

کلودیو لوتیتو رئیس باشگاه لاتزیو می خواهد با تمدید قرارداد چیرو ایموبیله تا سال 2025، مانع انتقال او به نیوکاسل یا تیم های احتمالی دیگر شود و آماده پرداخت دستمزد 4 میلیون یورو در سال به این بازیکن برای حفظ او در پایتخت ایتالیا است. چیرو ایموبیله در این فصل و تا پیش از شیوع ویروس کرونا عملکرد فوق العاده ای داشت و با 27 گل و شش گل بالاتر از کریستیانو رونالدو، بخت اول فتح جایزه بهترین گلزن فصل این رقابت ها محسوب می شد.

دیدگاه‌ها