کد خبر : 1690102 | 27 خرداد 1399 ساعت 22:20 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندینیو:

برتری برابر رئال مادرید به ما اعتماد به نفس داد

فرناندینیو، هافبک برزیلی منچسترسیتی هدف تیمش را راهیابی به فینال لیگ قهرمانان توصیف کرد.

برتری برابر رئال مادرید به ما اعتماد به نفس داد

 

به گزارش "ورزش سه"، با کسب برتری 1-2 در مادرید برای رئال، سیتی از شانس بالایی برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان برخوردار است. فرناندینیو مدعی شد برتری در خانه حریف اعتماد به نفس بازی زیادی به این تیم داده و آنها می خواهند در نهایت برای اولین بار به فینال برسند.

 

فرناندینیو گفت: "ما در مادرید به پیروزی بسیار مهمی رسیدیم و این نتیجه اعتماد به نفس زیادی به ما داد. هدف ما بدون شک پیروزی در بازی برگشت در منچستر، صعود به مرحله یک چهارم نهایی و تلاش برای رسیدن به فینال است و ما همیشه چنین رویایی در سر داشته ایم.

 

1503584

 

در این فصل ما مشکلاتی به علت ورود بازیکنان جدید، عدم سازگاری آنها و مصدومیت تعدادی از بازیکنان تجربه کردیم. به نظر من رقابت اصلی میان سیتی و لیورپول نیست و بزرگ ترین رقبا در انگلیس، منچستریونایتد و لیورپول هستند که بیشترین قهرمانی در این کشور را کسب کرده اند. سال گذشته، اختلاف بسیار زیادی داشتیم و در این فصل انتظار داشتم همین اتفاق رخ دهد، اما متاسفانه تیم نتوانست سطح عملکردش را حفظ کند.

 

مشکلات نژادپرستی؟ شرایط نه تنها در فوتبال، بلکه به طور کلی جامعه رشد یافته است. البته متاسفانه هنوز هم در ذهن افرادی که توانایی دیدن این دنیا را ندارند شرایط همانگونه است. شما نژادپرستی را در چندین کشور از جمله اینجا در انگلیس، ایالات متحده و در اروپا مشاهده می کنید."

دیدگاه‌ها