کد خبر : 1690146 | 28 خرداد 1399 ساعت 09:37 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

شرطی که اولاریو را از نیمکت دور می کند

سرمربی رومانیایی الهلال گزینه اصلی تیم ملی امارات

گزارش های حاکی است که کوزمین اورالیو مربی رومانیایی تیم جیانگسو سانینگ چین یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی امارات است.

سرمربی رومانیایی الهلال گزینه اصلی تیم ملی امارات


به گزارش" ورزش سه" کانال ورزشی ابوظبی به نقل از منابع آگاه فاش کرد که روز سه شنبه کوزمین اولاریو برای هدایت تیم ملی امارات پیشنهاد قرادادی سه ساله را داده درحالی که پیشنهاد فدراسیون فوتبال امارات دو ساله بوده است.


این گزارش می افزاید:" تنها چالش موجود برسر راه حضور کوزمین روی نیمکت تیم ملی امارات در حال حاضر مدت زمان پیشنهادی قرارداد است. کمیته تیم های ملی فدراسیون فوتبال امارات امروز جزئیات قرارداد کوزمین اورالیو را مورد بررسی قرار داده و تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
 


رشید بن حمید آل نعیمی رئیس فدراسیون فوتبال امارات اخیرا فاش کرد که آن ها پس از مطالعه بر روی رزومه تعداد زیادی از مربیان در حال حاضر در مرحله نهایی انتخاب هستند. شایعات و اخبار از  کوزمین اولاریو و ووک رازوویچ سرمربی ضرب الظفره به عنوان دو گزینه نهایی فدراسیون فوتبال امارات حکایت دارند. رئیس فدراسیون فوتبال امارات اما در این باره گفت:" نام این دو در لیست اولیه که شامل 12 مربی است قرار دارد اما ما برای اعلام بهترین گزینه به زمان نیاز داریم."


کوزمین  از مارچ 2018 هدایت تیم جیانگسو سانینگ در چین را به عهده گرفته و تا پایان سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد. او در دوران مربیگری اش در باشگاه هایی چون الهلال، العین و السد کار کرده و به موفقیت هایی هم رسیده است. همچنین او از ژانویه تا دسامبر 2015 هدایت تیم ملی عربستان را به عهده داشت.


در آپریل گذشته فدراسیون فوتبال امارات ایوان یووانوویچ سرمربی تیم ملی این کشور را بدون علل فنی اخراج کرد چرا که برنامه های او برای حضور در رقابت های مقدماتی به دلیل ویروس کرونا مختل شدند.

دیدگاه‌ها